Mô tả công việc
- Administrative activities:
· Hotel, air ticket booking for salesman in the BU as requested.
· Invitation letter for visa approval as supplier’s request.
· Arrange / receive sample to / from customers, authority parties, or suppliers as per request and dispatch to right person
· Receive, dispatch and do document filling for the assigned BU as request.
· Lunch booking for BU staff.
· Collect information from BU staff for New Year card, hampers, calendars, diaries... arrangement.
· Claim checking and loading into SAP for salesman team & supervisor/ director
- Sales supporting activities:
· Monitoring stock, debt report, monthly sales report with salesman and report to direct supervisors periodically as request.
· In charge of procedure to create / revise new customer/ product/ supplier code for the BU
· Suport salesman in registering/ re-registering/ getting import approval/ relavent test as per Vietnam regulations to the activities of such dept
· Check inventory, client’s credit status in SAP, check delivery schedule with logistic dept and prepare Delivery schedule, ask for approval from director upon salesman’s request.
· Prepare quotation, contract format and related documents to support sales activities.
· Coordinate with Sales support department on checking the shipping schedule from suppliers, prepare arrival notice/ delivery schedule to customers.
· Participant in preparation for seminar, training, client’s event of BU like document translation, printing, ordering souvenir gift .. as request.
· Support the sales manager/ directors in collecting information for market surveys/ sales data as request.
· Summarize and analyze the BU sales data/ stock report/ debt report as director’s request.
Yêu cầu công việc
Quyền lợi được hưởng
• Attractive salary
• 13th-month salary + performance bonus
• Contribute Social Health Unemployment Insurance during probation.
• Friendly environment
• Lunch provided
• Annual Health check
• 18 days of leave/year and Christmas day
• Insurance Premium (24/24) for personal and children dependent
• Attend training development courses for leadership, selling skill and soft skill
• Mobile phone allowance
• Many engagement activities:
BM Nite, Sports Day
BM Trip, BM Family Day
Women’s Day, Lucky Money in Tet Holiday
Mid- Autumn Festival
• Loan policy to support employees
• Foundation Award for employees and children's employees
• Rewards loyal employees
• Promotion opportunities
• Van pick up
• Other benefits from Trade Union...
Behn Meyer là tập đoàn kinh doanh hoá chất hàng đầu của Đức thành lập năm 1840 chuyên cung cấp cho các ngành thực phẩm, mỹ phẩm, thức ăn gia súc, cao su, nhựa, thuộc da, gỗ, dầu nhờn, khai thác và chế biến dầu khí, lọc hoá dầu, xây dựng, sơn, giấy, xử lý nước, mực in, phân bón, thuốc trừ sâu… Các công ty thành viên của tập đoàn hiện đang hoạt động thành công và hiệu quả tại các quốc gia Việt Nam, Singapore, Malaysia, Thailand, Indonesia, Philipines, Myanmar, Châu Âu,.....
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2014
Mission
Sự thành công của chúng tôi được xây dựng trên nền tảng kinh doanh có chiến lược bền vững, hiệu quả và cùng chiến thắng. Chúng tôi tin tưởng vào tầm quan trọng của việc thu hút và phát triển nhân tài thành những tài sản quý giá của công ty, những người có tinh thần cống hiến và tạo sự khác biệt.