Mô tả công việc
- Maintain complete knowledge of the following (to include but not limited to):
+ All hotel features / services, hours of operation
+ Hotel function space, entertainment options, menus and floral decoration options
+ Hotel safety guidelines and evacuation plan
+ Scheduled daily group activities
- Answer incoming phone calls in a pleasant manner using Hotel’s telephone etiquette guidelines. Handle telephone enquiries according to departmental procedure
- Coordinate all group arrangements
- Work with group contacts to facilitate program planning and requirements
- Communicate group needs and specifications to all relevant departments
- Follow up with Post-Conference reports and review group billings
- Input all group bookings and update booking activities in the system on a weekly basis
- Prepare reports, maintain proper records and filing system in accordance to hotel’s sales administration process
- Maintain gifts inventory and coordinate the sending of gifts to clients
- Arrange site inspections for potential clients
- Promote positive relations with clients and attend to all requests expediently and courteously
- Acknowledge and handle clients’ complaints and comments tactfully and efficiently. Report incidents or other irregularities to management
- Up-sell and promote hotel’s facilities and services at every available opportunity in order to maximize sales revenue
Yêu cầu công việc
- Diploma in Tourism / Hospitality Management / Events Management
- Minimum 1 year of experience in a similar capacity
- Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
- Proficient in MS Excel, Word, & PowerPoint
Quyền lợi được hưởng
- Social - Health Insurance per labor law
- Pre-Opening Allowance ( when open, Service charge Bonus will apply )
- Meal Allowance on duty ( 03 meals per day if stay at staffhouse )
- Uniform
- Free Accommodation at nice, modern and comfortable staff house.
- Telephone allowance ( depend on positions)
- On board Travel expense support
- Employee of the Month / Quarter / Year Award
- Birthday Celebration
- Year end Bonus, KPI Bonus
- Year End Party
- International working environment with many Expatriates
- Free to attend English Courses at the Hotels to improve your communication skill.
- Special discount with Accor property after 06 months of employment
- Excellent opportunities for Career Development with Accor Group as it is # 1 in Asia & Vietnam in term of number of managed property.
At the moment, Accorhotels group has around 4300 hotels over the world in 100 countries
In Vietnam, Accor has 25 hotels from The North to the South, in 2019 we open 10 more hotels in Vietnam.
ACCORHOTELS OPEN 1 HOTEL EVERY 33 HOURS WORLDWIDE
Behn Meyer là tập đoàn kinh doanh hoá chất hàng đầu của Đức thành lập năm 1840 chuyên cung cấp cho các ngành thực phẩm, mỹ phẩm, thức ăn gia súc, cao su, nhựa, thuộc da, gỗ, dầu nhờn, khai thác và chế biến dầu khí, lọc hoá dầu, xây dựng, sơn, giấy, xử lý nước, mực in, phân bón, thuốc trừ sâu… Các công ty thành viên của tập đoàn hiện đang hoạt động thành công và hiệu quả tại các quốc gia Việt Nam, Singapore, Malaysia, Thailand, Indonesia, Philipines, Myanmar, Châu Âu,.....
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2014
Mission
Sự thành công của chúng tôi được xây dựng trên nền tảng kinh doanh có chiến lược bền vững, hiệu quả và cùng chiến thắng. Chúng tôi tin tưởng vào tầm quan trọng của việc thu hút và phát triển nhân tài thành những tài sản quý giá của công ty, những người có tinh thần cống hiến và tạo sự khác biệt.