![Bệnh Viện Mắt Quốc Tế Việt - Nga Bệnh Viện Mắt Quốc Tế Việt - Nga](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/30/tai-xuong-9-1692722548.png)
Mô tả công việc
JOB SUMMARY
Serves as the property Manager on Duty and oversees all property operations, ensuring that the highest levels of hospitality and service are provided. Represents property management in resolving any guest related situation. Manages the flow of questions and directs guests within the lobby. Serves as Guest Relations Manager and handles the tracking of service issues.
Leading Guest Services Teams
• Utilizes interpersonal and communication skills to lead, influence, and encourage others; advocates sound financial/business decision making; demonstrates honesty/integrity; leads by example.
• Encourages and builds mutual trust, respect, and cooperation among team members.
• Serves as a role model to demonstrate appropriate behaviors.
• Supervises and manages employees. Manages all day-to-day operations. Understands employee positions well enough to perform duties in employees' absence.
• Celebrates successes and publicly recognizes the contributions of team members.
• Establishes and maintains open, collaborative relationships with employees and ensures employees do the same within the team.
Ensuring Exceptional Customer Service
• Provides services that are above and beyond for customer satisfaction and retention.
• Improves service by communicating and assisting individuals to understand guest needs, providing guidance, feedback, and individual coaching when needed.
• Manages day-to-day operations, ensuring the quality, standards and meeting the expectations of the customers on a daily basis.
• Serves as a leader in displaying outstanding hospitality skills.
• Sets a positive example for guest relations.
• Responds to and handles guest problems and complaints.
• Empowers employees to provide excellent customer service.
• Observes service behaviors of employees and provides feedback to individuals.
• Strives to improve service performance.
Implementing Projects and Policies
• Implements the customer recognition/service program, communicating and ensuring the process.
• Ensures property policies are administered fairly and consistently, disciplinary procedures and documentation are completed according to Standard and Local Operating Procedures (SOPs and LSOPS) and support the Peer Review Process.
• Manages payroll administration.
Conducting Human Resource Activities
• Identifies the developmental needs of others and coaching, mentoring, or otherwise helping others to improve their knowledge or skills.
• Provides guidance and direction to subordinates, including setting performance standards and monitoring performance.
• Participates in employee progressive discipline procedures.
Additional Responsibilities
• Provides information to supervisors, co-workers, and subordinates by telephone, in written form, e-mail, or in person.
• Analyzes information and evaluating results to choose the best solution and solve problems.
• Informs and/or updates the executives, the peers and the subordinates on relevant information in a timely manner.
Quyền lợi được hưởng
· Competitive remuneration package
· Opportunity to work at one of the biggest hotel groups in the world.
· International and professional but friendly 5-star working environment.
· Delicious and nutritious meal at Hotel Associate restaurant.
· Uniform provided by Hotel.
· Attractive program with Preferential Prices for Employees.
· Food and Beverage discount at Hotel restaurant.
· Social Insurance, Health Insurance and Accident Insurance as per law
· Accident 24/7 Insurance
· Other benefits following Hotel policy & Vietnam labor law
Yêu cầu công việc
• High school diploma or GED; 2 years experience in the guest services, front desk, or related professional area.
OR
• 2-year degree from an accredited university in Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration, or related major; no work experience required.
Yêu cầu hồ sơ
![Bệnh Viện Mắt Quốc Tế Việt - Nga Bệnh Viện Mắt Quốc Tế Việt - Nga](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/30/tai-xuong-9-1692722548.png)
Việt Nam – LB Nga là hai đất nước có bề dày lịch sử lâu năm, phát triển trải qua nhiều giai đoạn, nhưng vẫn luôn lưu giữ được nền văn hoá lâu đời dựa trên cơ sở tình hữu nghị gắn bó sâu nặng giữa hai dân tộc Việt – Nga. Trên cơ sở đó, đã có nhiều dự án được triển khai đáp ứng sự mong đợi phát huy được tiềm năng của hai nhà nước. Trong những năm gần đây, quan hệ hợp tác đa phương giữa Việt Nam và LB Nga ngày càng được củng cố và phát triển dựa trên tinh thần hợp tác đôi bên cùng có lợi khi Lãnh đạo cấp cao của hai Đảng hai nhà nước thường xuyên thực hiện các cuộc ghé thăm chính thức giữa hai bên. Sau mỗi lần ghé thăm, nhiều dự án hợp tác trong các lĩnh vực kinh tế, văn hóa, du lịch, kỹ thuật và nhiều lĩnh vực khác đã được ký kết. Một trong các dự án trọng điểm mà Chính phủ hai nhà nước giành sự quan tâm đặc biệt đó là lĩnh vực Y tế, trong đó trên hết là vấn đề hợp tác về Nhãn khoa Việt – Nga.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chính sách bảo hiểm như : BHXH, BHYT
Các hoạt động ngoại khóa
- Team building
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
- Bệnh viện được thành lập năm 2008
Mission
Tỉ mỉ, chính xác trong thăm khám, điều trị hiệu quả. Ân cần, thấu cảm trong chăm sóc các bệnh nhân. Chúng tôi luôn tâm niệm làm tất cả những gì tốt nhất để chăm sóc cho sức khoẻ đôi mắt bạn và những người thân yêu.
Những nghề phổ biến tại Bệnh Viện Mắt Quốc Tế Việt - Nga
Bạn làm việc tại Bệnh Viện Mắt Quốc Tế Việt - Nga? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo Bệnh Viện Mắt Quốc Tế Việt - Nga](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/30/tai-xuong-9-1692722548.png)