Việc làm Bệnh Viện Mắt Quốc Tế Việt - Nga

Tìm thấy 6 việc làm đang tuyển dụng
Bệnh Viện Mắt Quốc Tế Việt - Nga
IT Officer / Nhân viên công nghệ thông tin
Bệnh Viện Mắt Quốc Tế Việt - Nga
14 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 17/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/08/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Điện Bàn - Quảng Nam

Mô tả công việc

Participates in the implementation of business strategies for IT which are aligned with Radisson Hotel Group’s overall mission, vision values, and strategies

Troubleshoots and provides technical support

  • Support IT Manager in managing and support users, the customer.
  • Sets up, installs, configures, and maintains computers located at Radisson Blu Resort Hoi An.
  • Installs and troubleshoots PC operating system and office applications such as Microsoft Office, Microsoft Outlook.
  • Support IT Manager in maintaining the user accounts for hotel applications such as the Opera, Sun, POS, MC, Connect, Rezidor, and other hotel applications

Maintains availability and security of networks throughout the hotel

  • Monitors wireless network for hotel guests and employees
  • Keeps networks compliant with corporate guidelines
  • Maintains network security
  • Ensure anti virus program and data are up-to-date and running properly on all computers.

Stays current on technical updates and changes to hotel utilized applications

  • Relays important information and timing of new releases, system repairs, and downtime
  • Work with vendors to troubleshoot and resolve issues on request of IT Manager

Create 100% guest satisfaction by providing the Yes I Can! experience through performance that demonstrates the standards of genuine hospitality and exceeding guest expectations. Provide employees with the training and resources they need to maximize employee engagement and deliver Yes I Can! service and teamwork

  • Gives personal attention, takes personal responsibility, and uses teamwork when providing guest service
  • Listens apologizes with empathy, finds a solution, and follows through when resolving guest problems
  • Provides Yes I Can! genuine hospitality and teamwork on an ongoing basis
  • Assumes the responsibility to notice when the guest is not satisfied and uses their best judgment as to when it is appropriate to use the 100% Guest Satisfaction
  • Performs other duties required to provide the service brand behavior and genuine hospitality

Adheres to hotel policies and procedures

  • Keeps immediate supervisor promptly and fully informed of all problems or unusual matters of significance.
  • Communicate effectively with guests, co-workers and the manager
  • Performs all duties and responsibilities in a timely and efficient manner in accordance with established company policies and procedures to achieve the overall objectives of this position
  • Maintains a favorable working relationship with all other hotel employees to foster and promote a co-operative and harmonious working environment
  • At all times projects a favorable image of the Hotel to the public
  • Assist in the development of the Hotel business plan and ensure an overall understanding of its departmental goals and objectives
  • Attends work on time as scheduled
  • Follows safety and security rules and procedures

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary and benefit package
  • Learning and development within Radisson Hotels Group
  • Internal Careers Advancement
  • Company shuttle bus 
  • Uniform & duty meals

Yêu cầu công việc

  • Minimum of two years experience of IT Officer in an International Hotel Brand
  • College’s degree preferred
  • Good oral and written communication skills
  • Able to collaborate effectively with other hotel employees and management
  • Ability to multitask and work well under pressure
  • Demonstrated skills in Microsoft Office, Windows 10, Windows Server
  • Experience with Micros, Opera, and other hotels related applications a plus
  • Experience with in Network and PABX system
  • Related IT certifications a plus

Yêu cầu hồ sơ

CV in English
Khu vực
Báo cáo

Bệnh Viện Mắt Quốc Tế Việt - Nga
Bệnh Viện Mắt Quốc Tế Việt - Nga Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 1-2, C2, Làng quốc tế Thăng Long, Phường Dịch Vọng

Việt Nam – LB Nga là hai đất nước có bề dày lịch sử lâu năm, phát triển trải qua nhiều giai đoạn, nhưng vẫn luôn lưu giữ được nền văn hoá lâu đời dựa trên cơ sở tình hữu nghị gắn bó sâu nặng giữa hai dân tộc Việt – Nga. Trên cơ sở đó, đã có nhiều dự án được triển khai đáp ứng sự mong đợi phát huy được tiềm năng của hai nhà nước. Trong những năm gần đây, quan hệ hợp tác đa phương giữa Việt Nam và LB Nga ngày càng được củng cố và phát triển dựa trên tinh thần hợp tác đôi bên cùng có lợi khi Lãnh đạo cấp cao của hai Đảng hai nhà nước thường xuyên thực hiện các cuộc ghé thăm chính thức giữa hai bên. Sau mỗi lần ghé thăm, nhiều dự án hợp tác trong các lĩnh vực kinh tế, văn hóa, du lịch, kỹ thuật và nhiều lĩnh vực khác đã được ký kết. Một trong các dự án trọng điểm mà Chính phủ hai nhà nước giành sự quan tâm đặc biệt đó là lĩnh vực Y tế, trong đó trên hết là vấn đề hợp tác về Nhãn khoa Việt – Nga.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chính sách bảo hiểm như : BHXH, BHYT

Các hoạt động ngoại khóa

  • Team building
  • Du lịch hàng năm 

Lịch sử thành lập

  • Bệnh viện được thành lập năm 2008

Mission

Tỉ mỉ, chính xác trong thăm khám, điều trị hiệu quả. Ân cần, thấu cảm trong chăm sóc các bệnh nhân. Chúng tôi luôn tâm niệm làm tất cả những gì tốt nhất để chăm sóc cho sức khoẻ đôi mắt bạn và những người thân yêu.

Những nghề phổ biến tại Bệnh Viện Mắt Quốc Tế Việt - Nga

Bạn làm việc tại Bệnh Viện Mắt Quốc Tế Việt - Nga? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Bệnh Viện Mắt Quốc Tế Việt - Nga

Bệnh Viện Mắt Quốc Tế Việt - Nga

Click để đánh giá