TikTok is the leading destination for short-form mobile video. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok's global headquarters are in Los Angeles and Singapore, and its offices include New York, London, Dublin, Paris, Berlin, Dubai, Jakarta, Seoul, and Tokyo.
Why Join Us
Creation is the core of TikTok's purpose. Our platform is built to help imaginations thrive. This is doubly true of the teams that make TikTok possible.
Together, we inspire creativity and bring joy - a mission we all believe in and aim towards achieving every day.
To us, every challenge, no matter how difficult, is an opportunity; to learn, to innovate, and to grow as one team. Status quo? Never. Courage? Always.
At TikTok, we create together and grow together. That's how we drive impact - for ourselves, our company, and the communities we serve.
Join us.
The e-commerce industry has seen tremendous growth in recent years and has become a hotly contested space amongst leading Internet companies, and its future growth cannot be underestimated.
With millions of loyal users globally, we believe TikTok is an ideal platform to deliver a brand new and better e-commerce experience to our users. We are looking for passionate and talented people to join our product and operations team, together we can build an e-commerce ecosystem that is innovative, secure, and intuitive for our users.
In this role, you will be responsible for content strategy, social media, and campaign management. Join us as we drive the future of e-commerce here at TikTok.
Join us as we drive the future of e-commerce here at TikTok.
Responsibilities:
- Establish Vietnam Tiktok e-commerce creators ecosystem evaluation system, including target setting, budget planning, business strategy development, etc.
- Optimize creators' evaluation model, build and monitor key index based on business focus, and provide data-driven insights to boost overall creators' performance.
- Initiate in-depth business analysis for creators, including multiple solutions for products, traffic, and content; and implement a solid operational methodology for creators' growth.
- Deeply understand the cooperation mechanism for the creators-seller-platform, and assist the operation team to formulate relevant incentive and management strategies with periodic optimization.
- Work closely with cross-functional teams (data analytics, user growth, marketing) to drive the planning, coordination, and execution of campaigns and activations from market content perspectives.
Qualifications
Minimum Qualifications:
- Bachelor’s Degree or equivalent practical experience
- 5+ years of experience in eCommerce, digital content, and product strategy.
- Candidates should be comfortable analyzing data and producing sophisticated strategies and analyses for various audiences. They should be comfortable composing research memos and internal presentations to secure internal buy-in for strategic and programming decisions
Preferred Qualifications:
- Exceptional knowledge of TikTok and passionate about internet culture
- Ability to prioritize and solve problems independently
- Highly organized, proactive project manager: adept at balancing multiple fast-turnaround projects simultaneously. Hyper-collaborative, accustomed to working with and understanding the needs of various internal and external partners
TikTok is committed to creating an inclusive space where employees are valued for their skills, experiences, and unique perspectives. Our platform connects people from across the globe and so does our workplace. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. To achieve that goal, we are committed to celebrating our diverse voices and to creating an environment that reflects the many communities we reach. We are passionate about this and hope you are too.
Celeb group là công ty đa ngành kinh doanh người nổi tiếng, trong đó:
Celeb Entertainment - hoạt động xúc tiến đầu tư các dự án giải trí, đào tạo và quản lý người nổi tiếng.
Celeb Academy – học viện đào tạo thần tượng Idol.
Celeb Property – đầu tư và phát triển bất động sản giới thượng lưu.
Celeb F&B – dịch vụ nhà hàng, khách sạn, khu du lịch và coffee.
Tại Celeb Group, chúng tôi tìm kiếm những giá trị bền vững hơn là chạy theo xu hướng nhất thời. Đó là lý do tại sao chúng tôi xác định con người đi trước – công việc theo sau. Chúng tôi bắt đầu với “ai” rồi mới tới “cái gì” ! Nhân sự phù hợp không cần được quản lý chặt chẽ hay thúc đẩy, họ sẽ tự cảm thấy thôi thúc bởi một động lực bên trong để đạt kết quả tốt nhất !
Celeb Group tập trung vào giá trị cốt lõi “Tôi thành công vì Tôi khát khao hơn tất cả” nhằm tập hợp các nhân sự có tâm huyết, tài năng và đam mê với tác phong chuyên nghiệp – kỷ luật - kiên trì làm việc 1 cách sáng tạo, vượt khó, hiệu quả cùng với niềm tự hào lớn lao và niềm tin sắc đá.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm cao cấp 100%
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
- Tại Celeb Group, chúng tôi tìm kiếm những giá trị bền vững hơn là chạy theo xu hướng nhất thời. Đó là lý do tại sao chúng tôi xác định con người đi trước – công việc theo sau. Chúng tôi bắt đầu với “ai” rồi mới tới “cái gì”! Nhân sự phù hợp không cần được quản lý chặt chẽ hay thúc đẩy, họ sẽ tự cảm thấy thôi thúc bởi một động lực bên trong để đạt kết quả tốt nhất!
- Celeb Group tập trung vào giá trị cốt lõi “Tôi thành công vì Tôi khát khao hơn tất cả” nhằm tập hợp các nhân sự có tâm huyết, tài năng và đam mê với tác phong chuyên nghiệp – kỷ luật - kiên trì làm việc 1 cách sáng tạo, vượt khó, hiệu quả cùng với niềm tự hào lớn lao và niềm tin sắc đá.