About Knauf
Knauf is one of the world’s leading manufacturers of modern insulation materials, drylining systems, plasters & accessories, thermal insulation composite systems, paints, floor screed, floor systems, construction equipment and tools. With more than 250 production facilities and sales organizations in over 86 countries, 35,000 employees worldwide, and sales of 10 billion Euro (in 2019), the Knauf Group is offering a range of career opportunities – in Europe, the USA, South America, Russia, Asia, and Africa
Responsibilities
- Sales Performance:
Report to Regional Sales Manager – North to ensure the achievement of the agreed project sales volume, share for all KNAUF products and services/systems/solutions in the South market, including:
- Identify all project sales opportunities, follow up.
- Prepare and submit all related docs for the projects requirement.
- Ensure on time submission of project sales information and proposal.
- Fully understand market situation and sales performance and plan the corrective actions.
2. Market Information and Sales Analysis:
- Responsible for project sales database update.
- Responsible for on time submission of monthly market report which includes current and future project sales list, price monitoring and project sales analysis.
- To timely provide feedback and insight from the marketplace to Regional Project Sales Manager – Central & South, prepare the forecast that could be sold to potential projects.
- To actively participate to the monthly Team Solution Meeting – present sales performance, market information and recommended activity plan.
3. Customer Management:
- Ensure the maximum co-operation with the focused customer groups and efficient sales operation
- To identify customer development opportunities and propose customer development program
- Fully support trade marketing and technical team to roll out KNAUF value added service program including training to identify customer development opportunities and propose customer development program to the business
- To carry out joint working project with customers to enhance KNAUF Expertise image and promote KNAUF systems
- Identify customer business drivers (what is important for them to develop their business) and ensure that they are aligned with KNAUF vision and strategies
- Responsible for expansion of customer base in developers, main cons and influencer, installation customers
4. Demand Forecast:
- To ensure on time submission of sales forecast (potential volume) to Regional Project Sales Manager – Central & South
- To discuss and review sales forecast with Regional Sales Manager – North and agree action plan
Requirements:
- At least 5 years' experience in construction / building materials
- Exposure to international companies.
- Highly self-motivated. Able to communicate enthusiasm and inspire
- Broad overview of technical and building materials knowledge
- Good analytical skills
- Ability to work quickly and efficiently under pressure condition
- Be initiative and pro-active
- Quick conceptual thinker – able to grasp ideas and communicate them effectively
- Self-confident – challenges ideas and norms.
. Công ty S.P.M là công ty sản xuất dược phẩm / Đô Thành. 2002 SPM được cấp chứng nhận đạt tiêu chuẩn GMP-ASEAN (good manufacturing practices – Thực hành sản xuất thuốc tốt), trong đó cũng có phòng thí nghiệm đạt tiêu chuẩn, GLP-ASEAN (good labolatory practices – Thực hành kiểm nghiệm thuốc tốt), hệ thống kho theo tiêu chuẩn GSP-ASEAN (good storage practices – Thực hành bảo quản thuốc tốt) cho các dây chuyền sản xuất thuốc viên, viên nang, thuốc nhỏ mắt và thuốc dùng ngoài da. 2003 SPM được cấp chứng nhận GMP Asean cho phân xưởng sản xuất viên sủi bọt. Đô Thành chính thức phân phối MyVita trên thị trường Việt Nam 2005 Sản phẩm MyVita của SPM xuất đi thị trường Mỹ Sản phẩm MyVita Multi là sản phẩm bán chạy nhất của Việt Nam 2005 (theo công ty nghiên cứu thị trường IMS) Công ty phân phối sản phẩm sữa bột cao cấp Milmax do Lypack – Hà Lan sản xuất Công ty mở rộng ngành hàng thú ý - thủy sản 2006 SPM được cấp chứng nhận quản lý hệ thống chất lượng ISO 9001:2000 do UKAS (Anh) chứng nhận. SPM được cấp chứng nhận GMP-WHO theo tiêu chuẩn của tổ chức Y tế Thế giới. Sản phẩm MyVita Multi là sản phẩm bán chạy nhất của Việt Nam 2006 (theo IMS) 2007 Ngày 12/2/2007, Công ty chuyển đổi hình thức từ công ty TNHH S.P.M thành Công ty Cổ Phần S.P.M. 2009 Dược phẩm Đô Thành nhận chứng nhận Hệ thống quản lý chất lương ISO 9001: 2008 Hiện chúng tôi đang tuyển ứng viên năng lực cho phòng Marketing ở vị trí Quản lý phòng Marketing, quản lý nhãn hàng
Chính sách bảo hiểm
- Hưởng đầy đủ các chế độ BHXH, BHYT, TCTN theo luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động giải trí:
- dã ngoại và du lịch cùng Công ty
- ; thể thao & các hoạt động ngoài trời;
- các hoạt động khác tại văn phòng;
Lịch sử thành lập
- Công ty đã có gần 20 năm trong lĩnh vực phân phối dược phẩm, hàng tiêu dùng 1988 Công ty dược phẩm Đô Thành hoạt động với tư cách là một nhà phân phối dược phẩm . 1995 Công ty TNHH dược phẩm Đô Thành (Saigon pharma) chính thức thành lập 1997 Công ty phân phối độc quyền sữa Mead Johnson . Công ty phân phối độc quyền viên bổ sủi bọt Pluzzzs 1998 Chi nhánh Saigon Pharma tại Hà Nội chính thức đi vào hoạt động. 2001 Công ty TNHH S.P.M chính thức ra đời vào ngày 26/03/2001.
Mission
Chúng tôi cam kết cung cấp đầy đủ những sản phẩm, dịch vụ dược phẩm và hàng tiêu dùng đạt tiêu chuẩn quốc tế, nhằm phục vụ tốt nhất nhu cầu của cộng đồng, cũng như không ngừng gia tăng giá trị cho các nhà đầu tư và mọi thành viên trong công ty.