Mô tả công việc
- Maintains guest satisfaction by ensuring all facilities and services provided meet The Grand Ho Tram’s standard.
- Maintains business relationships with clients and provides excellence in customer service.
- Composes and types of routine correspondence.
- Maintain confidentiality of sensitive materials.
- Greets scheduled visitors and directs them to appropriate area or person.
- Prepare proposal and contract letters.
- Must be able to meet the attendance guidelines of the position and adhere to departmental and company policies.
- Work harmoniously and professionally with co-workers and supervisors.
- Oversee facility and equipment in the responsible areas to make sure they are in complete working order.
- Ensures all activities performed within the department are in accordance with the company’s business objectives, and established safety and security standards.
- May be required to perform other duties required by management.
Quyền lợi được hưởng
- Accident Insurance 24/7/ Bảo hiểm tai nạn 24/7
- Monthly Service Charge/ Phí phục vụ hàng tháng
- Annual health check/ Khám sức khỏe hàng năm
Yêu cầu công việc
- Two - Four years of working experience required.
- College/ University degree is required.
- Proven experience with computers, sales system and business software.
- Must present a well-groomed appearance.
- Ability to communicate fluently in the primary language of the workplace both verbally and nonverbally. Fluent in English is required
- Strong communication skills, both oral and written. Must be able to prepare effective written reports.
- Demonstrated record of superior guest service.
- Previous experience in planning of meetings, conventions, and events required.
- Knowledge of sales, service, use of facilities and function space required.
- Demonstrated strong organizational and time management skills.
- Ability to interpret a variety of instructions furnished in written, oral, diagram or schedule form.
- Excellent decision-making, problem-solving and follow up skills.
- Ability to respond to and handle difficult or stressful situations with tact and diplomacy.
- Strong understanding and appreciation of the concept of luxury and hospitality.
Yêu cầu hồ sơ
liên hệ Hotline: 0913 339 773 để biết thêm chi tiết
Thành lập từ năm 1991, Công ty Ajinomoto Việt Nam có 100% vốn đầu tư nước ngoài và là thành viên của tập đoàn Ajinomoto Nhật Bản. Với sứ mạng đóng góp cho sức khỏe và cuộc sống hạnh phúc của người Việt, Công ty Ajinomoto Việt Nam luôn cố gắng mang đến cho người tiêu dùng Việt Nam những sản phẩm có chất lượng và tính an toàn cao.
Tất cả nhân viên của Công ty Ajinomoto Việt Nam dù đang đảm nhận công việc gì đều là tài sản quý giá nhất mà Công ty Ajinomoto đang sở hữu.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1991
Mission
- Tăng cường động viên người lao động trong công việc hàng ngày và đóng góp cho Công ty bằng việc xây dựng một hệ thống quản lý nguồn nhân lực minh bạch.
- Chi trả công bằng cho các nỗ lực của người lao động.
Review Ajinomoto
Trả lương thấp hơn thị trường! Nhiều khoản phí không cần thiết và thiếu sự công nhận trong công việc (Indeed)
Quản lý khá ổn nhưng một số quản lý là những người quản lý vi mô, đặc biệt là những người có thâm niên. Môi trường làm việc thì tạm ổn, văn phòng thì nhỏ (Indeed)
Sếp VN rất tệ, cv chẳng liên quan đến ngành học (RW)