Mô tả công việc
• Analyze existing UOB client's interests, problems, and potential need for new products and services;
• Build and maintain new and existing customer relationships;
• Receive and process service requests for clients to achieve their transfer and have a low percentage of rejections in customer certifications;
• Continue to seek and maintain product and service knowledge;
• Remain current on applicable regulations by attending internal training programs;
• Follow commercial strategies to achieve or exceed sales targets set by management;
• Appropriately assess risk when business decisions are made, demonstrating particular consideration for the firm's reputation and safeguarding, its clients and assets, by driving compliance with applicable laws, rules and regulations, adhering to Policy, applying sound ethical judgment regarding personal behavior, conduct and business practices, and escalating, managing and reporting control issues with transparency.
Yêu cầu công việc
• 0-5 years of relevant experience in financial sales and customer service preferred;
• Consistently demonstrates clear and concise written and verbal communication;
• Proficient computer and technology skills;
• Effective problem-solving and negotiation skills;
• Demonstrated Influencing and relationship management skills.
***We will review carefully your application and be in touch if your profile is shortlisted.
Quyền lợi được hưởng
Annual Salary Review; Performance Bonus
Chăm sóc sức khoẻ
Healthcare Insurance Policy; Annual Health Check-Up Program
Nghỉ phép có lương
Staff Housing Loan Policy (Mortgage); Tenure Policy (Long-service award); Annual Paid Leave, etc.
Thành lập từ năm 1991, Công ty Ajinomoto Việt Nam có 100% vốn đầu tư nước ngoài và là thành viên của tập đoàn Ajinomoto Nhật Bản. Với sứ mạng đóng góp cho sức khỏe và cuộc sống hạnh phúc của người Việt, Công ty Ajinomoto Việt Nam luôn cố gắng mang đến cho người tiêu dùng Việt Nam những sản phẩm có chất lượng và tính an toàn cao.
Tất cả nhân viên của Công ty Ajinomoto Việt Nam dù đang đảm nhận công việc gì đều là tài sản quý giá nhất mà Công ty Ajinomoto đang sở hữu.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1991
Mission
- Tăng cường động viên người lao động trong công việc hàng ngày và đóng góp cho Công ty bằng việc xây dựng một hệ thống quản lý nguồn nhân lực minh bạch.
- Chi trả công bằng cho các nỗ lực của người lao động.
Review Ajinomoto
Trả lương thấp hơn thị trường! Nhiều khoản phí không cần thiết và thiếu sự công nhận trong công việc (Indeed)
Quản lý khá ổn nhưng một số quản lý là những người quản lý vi mô, đặc biệt là những người có thâm niên. Môi trường làm việc thì tạm ổn, văn phòng thì nhỏ (Indeed)
Sếp VN rất tệ, cv chẳng liên quan đến ngành học (RW)