Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
New Business Development:
o Identify and pursue new business opportunities in the freight forwarding sector.
o Act as the primary liaison with customers on all business-related matters.
o Obtain freehand business and proactively generate and follow up on sales leads.
o Develop and implement strategies to penetrate new markets and expand the customer base.
Client Relationship Management:
o Provide timely and competitive quotations to customers.
o Conduct regular visits to existing and potential clients to build and maintain strong relationships.
o Follow up with clients for outstanding payments, collaborating with the Accounting Department to ensure timely collections.
Market Analysis and Strategy:
o Monitor market trends, competitor activities, and industry developments.
o Develop concepts and strategies aimed at increasing cargo volumes and improving financial results on key trade lanes.
o Analyze trade lane performance and identify opportunities for growth.
Product and Service Development:
o Collaborate with product management and operational units to plan, develop, and implement attractive products and services.
o Actively promote Rhenus’s products and services to customers, overseas partners, and internal teams.
o Transfer knowledge and market insights of trade lanes to overseas partners and local staff.
Regulatory Compliance:
- Stay informed about changes in market regulations on trade lanes.
- Communicate compliance requirements and updates to relevant parties within the organization.
Reporting and Communication:
- Update the Sales system (SUGAR) with the latest information on client interactions and sales activities.
- Maintain accurate records of sales activities, customer interactions, and market intelligence.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s Degree or higher in marketing, business management, logistics or any related fields.
- 2-5 years of experience in the Freight Forwarding industry is a must.
- Proven experience of sales in the freight forwarding industry.
- Proven track record in business development with a focus on "hunting" sales roles.
- Fluent in English (mandatory); competency in Korean is preferred.
- Proficiency in MS Office applications and general PC operations.
- Strong negotiation, communication, and interpersonal skills.
- Assertive, independent, and detail oriented.
- Ability to work effectively under pressure and meet tight deadlines.
- Strong team player with the ability to collaborate across different departments and cultures.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Atomi Digital (Atomi Digital) là nhà cung cấp các giải pháp Công nghệ Tài chính và Dịch vụ Công nghệ thông tin. Atomi Digital phát triển với định hướng mang tới cho khách hàng các dịch vụ Tài chính, Công nghệ hiện đại nhằm nâng cao năng lực cạnh tranh, khẳng định vị thế trên thị trường.
Đặc biệt, Atomi Digital đã được lựa chọn là đối tác hợp tác lâu dài trong việc cung cấp giải pháp công nghệ trong việc xây dựng phát triển Ngân hàng số và Hệ sinh thái thanh toán không dùng tiền mặt cho một số Ngân hàng như LienVietPostBank và Sacombank.
Chính sách bảo hiểm
- BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của pháp luật hiện hành
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch, teambuilding, khám sức khỏe, review lương thực hiện định kì 1 lần/năm
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 06/10/2017
Mission
Tầm nhìn: Định hướng trở thành nhà cung cấp các giải pháp Công nghệ Tài Chính và Dịch vụ Công nghệ thông tin hàng đầu Việt Nam, là đơn vị đứng đầu về năng lực triển khai các giải pháp công nghệ và chuyển đổi số trong lĩnh vực Thanh toán và Tài chính
Sứ mệnh: Tạo ra các sản phẩm, dịch vụ đầy tính sáng tạo, linh hoạt, đạt chuẩn quốc tế giúp giải quyết các vấn đề:
- Thu hút, phục vụ, giữ chân và bán chéo khách hàng
- Cải thiện quy trình vận hành
- Trao quyền cán bộ nhân viên
Cùng khách hàng số hoá để gặt hái thành công