Our System/ Network team has responsibilities to ensure the operation of Bouygues Construction Group’s system. By this position, you will perform as technical level 2 monitoring and collaborating with other teams in French and Morocco.
Your Key Responsibilities Will Be
- Configure internal systems.
- Diagnose and troubleshoot technical issues.
- Maintain System Integrity.
- Monitor system performance, IT system operations and storage utilization.
- Provides support with escalated helpdesk or level 1 requests.
- Plans ahead for necessary hardware or software upgrades to support system growth.
- Install servers, devices, and firewalls.
- Upgrade the network infrastructure.
- Conduct Data backups.
- Ensure the smooth deployment of new applications.
- Provide advice and best practices for IT security.
- Write, edit and revise security procedures.
- Weekly report to Security Team Lead/manager.
Mandatory
- 5+ years working experience with strong background on System/ Network/ Security.
- 2+ years working experience in Microsoft System solution.
- Good knowledge or experience on system security techniques.
- Advanced in English. French is a big plus.
- Exchange server.
- DR, load balancing, clustering.
- Citrix.
- SCCM/SCOM.
- MS SQL database server.
- Backup and storage solutions.
Professional, Open-minded And Creative Environment
- International, friendly, proactive, supportive workplace.
- Great teamwork with Agile mindset.
- Fostering mutual respect and understanding.
- Strong sharing culture to improve individual development.
- Extensive training and in-depth knowledge sharing sessions.
- Online internal learning hub with various categories in hard skills & soft skills (languages, programming language, data visualization…).
- Individual empowerment.
- Work from home 2 days/ week.
- Dell laptop and external monitor for your work.
- 100% salary on probationary period.
- Up to 2-month performance bonus.
- 15 annual leave days + 6 sick leave days (plus 1 annual leave day for every 3-year working).
- Annual health check-up and premium health insurance for employee (and your beloved children after 3-working year).
- Various attractive teambuilding activities and company trip.
- Sport, personal activities sponsor.
Công ty Cổ phần Atomi Digital (Atomi Digital) là nhà cung cấp các giải pháp Công nghệ Tài chính và Dịch vụ Công nghệ thông tin. Atomi Digital phát triển với định hướng mang tới cho khách hàng các dịch vụ Tài chính, Công nghệ hiện đại nhằm nâng cao năng lực cạnh tranh, khẳng định vị thế trên thị trường.
Đặc biệt, Atomi Digital đã được lựa chọn là đối tác hợp tác lâu dài trong việc cung cấp giải pháp công nghệ trong việc xây dựng phát triển Ngân hàng số và Hệ sinh thái thanh toán không dùng tiền mặt cho một số Ngân hàng như LienVietPostBank và Sacombank.
Chính sách bảo hiểm
- BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của pháp luật hiện hành
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch, teambuilding, khám sức khỏe, review lương thực hiện định kì 1 lần/năm
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 06/10/2017
Mission
Tầm nhìn: Định hướng trở thành nhà cung cấp các giải pháp Công nghệ Tài Chính và Dịch vụ Công nghệ thông tin hàng đầu Việt Nam, là đơn vị đứng đầu về năng lực triển khai các giải pháp công nghệ và chuyển đổi số trong lĩnh vực Thanh toán và Tài chính
Sứ mệnh: Tạo ra các sản phẩm, dịch vụ đầy tính sáng tạo, linh hoạt, đạt chuẩn quốc tế giúp giải quyết các vấn đề:
- Thu hút, phục vụ, giữ chân và bán chéo khách hàng
- Cải thiện quy trình vận hành
- Trao quyền cán bộ nhân viên
Cùng khách hàng số hoá để gặt hái thành công