Mô tả công việc
This role will work to increase revenue, grow market share and create a compelling experience that steers customers towards booking on our direct online property channels. The Manager of eCommerce and Digital serves as a thought leader to their hotel’s marketing, sales, and revenue management teams, providing local area and country-wide insight to enhance their digital experience. To this end, he/she will be in touch with their regional eCommerce and Digital Services team on a regular basis to make sure they are fully activated and optimized on Marriott.com and appropriate in-language global sites.
The role partners hand in hand with their colleagues in the cluster marketing team to engage current and would-be customers with targeted messaging that’s relevant, on-brand, and genuinely engaging. From time to time this role also provides eCommerce communication, training, education, reporting and analysis to digital, marketing, and sales teams on property.
Quyền lợi được hưởng
5 working days, 2 days-off/ week
Yêu cầu công việc
Bachelor or above level of E-commerce, Business Administrative, Sales & Marketing, Hospitality Management or related field
At least 3-5 years experience in Sales & Marketing, Digital in 4-5 star hotels& resort, agency is preferred
Management skills, leadership skill, critical thinking and a whole heart for Marriott International
Yêu cầu hồ sơ
For any inquires, please contact +84 236 398 7979 (Ms. Chi HR)
TẬP ĐOÀN AUSTDOOR - Khẳng định vị thế dẫn đầu trong lĩnh vực sản xuất và cung ứng các giải pháp về cửa và vật liệu công nghệ cao tại Việt Nam.
Hơn 17 năm phát triển, với những nỗ lực tập trung vào nghiên cứu và phát triển sản phẩm, Tập đoàn Austdoor (ADG) hiện trở thành một trong những Tập đoàn hàng đầu Việt Nam trong lĩnh vực cung cấp các sản phẩm cửa và vật liệu xây dựng công nghệ cao. Đến nay, ADG đã sở hữu những nhãn hiệu có uy tín trên thị trường như: Cửa cuốn Austdoor, Cửa gỗ Huge, Cửa nhựa/Cửa nhôm & Vách kính Sunspace, Nhôm hệ & Phụ kiện Topal…
Với hệ thống 09 công ty thành viên và chi nhánh, 06 nhà máy sản xuất, hơn 1.500 CBCNV và hơn 600 Nhà Phân phối, 2000 điểm bán trên toàn quốc, các sản phẩm của Tập đoàn Austdoor đã và đang góp phần bảo vệ, tôn vinh cho hơn 3 triệu ngôi nhà trên khắp Việt Nam.