Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
The Sales Representative’s mission is to develop sales turnover in its territory. He/she is also in charge of providing support to the GM activities regarding sales and business development
1. Commercial support:
- Manage and develop client’s portfolio.
- Being proactive by offering innovative solutions to clients
- Development skills for the management of existing accounts
- Organization and follow-up of training (Mooc, training program, briefing etc.)
- Participation and organization of events and customer training (conventions, product launches, inaugurations, etc.).
- Feed and follow the CRM (Microsoft Dynamics) and follow the KPIs
- Prospecting missions: identifying potential clients
- Managing the entire sales process from securing a first meeting to signing contracts
- Customers Follow-up and prospect requests:
- Phone call support
- Sending documentation and information
- Preparation of quotations, follow-up of orders
- Processing, monitoring and analysis of orders from professional customers
- Follow-up of customer payments and reminders
2. After-sales services:
- Control the correct application of contractual commercial conditions
- Answering customer complaints
- Coordinate the follow-up actions to be implemented following the conclusions of the Quality department in the context of customer complaints
Yêu Cầu Công Việc
1. Core Competencies:
- Commercial mindset
- Result and customer oriented
- Strong competitive attitude
- Be responsible, trustworthy and hardworking
2. Skills:
- Problem solving skills
- Good communication skill
- Analytical skills
- Excellent interpersonal skills, rigor, sense of organization and proactive
- Hands on computer knowledge of MS office
3. Knowledge & Qualificaion
- College degree or higher.
- At least 2-5 years of experience in a similar position in retail chains.
- Know how to use accounting software, proficient in Excel and other Microsoft functions
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Bách Hóa Xanh hiện đang là công ty lớn mạnh có hơn 1800 siêu thị tại 25 tỉnh thành trên cả nước. Trở thành Thành viên của Bách Hóa Xanh, Bạn sẽ An Tâm vì nơi đây có công việc ổn định, lâu dài, đầy đủ chế độ phúc lợi.
Bạn sẽ là những mảnh ghép quan trọng góp phần đưa Bách Hóa Xanh(BHX) phát triển lớn mạnh, giúp BHX trao tay khách hàng những sản phẩm an toàn, tốt nhất.
Nhân viên siêu thị Bách Hóa Xanh sẽ có cơ hội đa nhiệm nhiều vị trí, giúp bạn nâng cao kỹ năng và chuyên môn toàn diện (công việc linh hoạt nhiều vị trí, xoay theo từng ca) từ thu ngân, bán hàng, sơ chế thịt cá rau củ, sắp xếp kho...
Review BÁCH HÓA XANH
Công ty bóc lột sức lao động
Nơi làm việc dạy ta cách làm chủ , trau dồi kĩ năng giao tiếp , công việc áp lực tốn sức khoẻ.
Thu nhập quá thấp, chi phối thời gian quá nhiều, áp lực đa nhiệm.