- Support the sales team: Provide administrative assistance to the sales team by managing and organizing sales-related documents, reports, and data.
- Sales reporting: Prepare sales reports, analyze data, and generate sales performance metrics for management review.
- Database management: Maintain and update customer databases and systems to ensure accurate and up-to-date customer information.
- Sales support: Collaborate with other departments such as marketing, finance, and operations to provide support in achieving sales objectives and resolving issues.
- Project coordination: Coordinate sales activities such as scheduling appointments, managing calendars, and arranging meetings or travel arrangements for the sales team.
- Other tasks to support the team as per Line Manager's request
- University or College graduate
- Experience in sales support or a similar role: min 1 year
- Communication: Intermediate
- Problem-solving: Intermediate
- Collaboration: Intermediate
- Ability to manage multiple tasks, prioritize work, and meet deadlines in a fast-paced sales environment.
- Proficiency in Microsoft Office Products (Excel, PowerPoint, Word).
- Good English proficiency is a plus
Bách Hóa Xanh hiện đang là công ty lớn mạnh có hơn 1800 siêu thị tại 25 tỉnh thành trên cả nước. Trở thành Thành viên của Bách Hóa Xanh, Bạn sẽ An Tâm vì nơi đây có công việc ổn định, lâu dài, đầy đủ chế độ phúc lợi.
Bạn sẽ là những mảnh ghép quan trọng góp phần đưa Bách Hóa Xanh(BHX) phát triển lớn mạnh, giúp BHX trao tay khách hàng những sản phẩm an toàn, tốt nhất.
Nhân viên siêu thị Bách Hóa Xanh sẽ có cơ hội đa nhiệm nhiều vị trí, giúp bạn nâng cao kỹ năng và chuyên môn toàn diện (công việc linh hoạt nhiều vị trí, xoay theo từng ca) từ thu ngân, bán hàng, sơ chế thịt cá rau củ, sắp xếp kho...
Review BÁCH HÓA XANH
Công ty bóc lột sức lao động
Nơi làm việc dạy ta cách làm chủ , trau dồi kĩ năng giao tiếp , công việc áp lực tốn sức khoẻ.
Thu nhập quá thấp, chi phối thời gian quá nhiều, áp lực đa nhiệm.