Việc làm BIC GROUP

Cập nhật 20/12/2024 10:07
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN BIC GROUP
Marketing IMC Executive (Planner)
BIC GROUP
14 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 22/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 18/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

I. BRAND COMMUNICATION PLANNING (70%)

1. Develop brand communication campaigns for the assigned brand, including communication through in-house systems and outsourced systems. Implement across various platforms including:

  - Offline: OOH, Events...

  - Online: Social Media, Advertising, E-Commerce...

  Execute specific ATL - BTL phases with a detailed daily timeline of the campaign, ensuring clear communication objectives.

  Ensure the following elements:

  - Message

  - Guidelines, Brand ID - Business Objectives

  - Timing

  - Platform


2. Monitor the progress and timeline of communication campaigns.


II. RETAIL COMMUNICATION PLANNING (30%)

1. Develop multi-channel communication plans for retail programs, serving business objectives, including:

  - Communication for the assigned brand

  - Communication for general programs


2. Research customer behavior, market trends, propose and execute promotions including:

  - Discounts and promotions

  - Budget allocation for promotional advertising


3. Supervise the advertising budget, ensuring effective performance of retail communication content.


III. MANAGEMENT

1. Act as the liaison with partners related to the assigned brand and specialized departments within the marketing team and the entire company.

2. Monitor, research, and track market information, customer data, and communication targets.

3. Propose content distribution costs (advertising).

4. Control and evaluate quality.

5. Review tasks by contact point and report weekly, monthly...

6. Work with media partners (event organizers, E-Commerce partners, performance partners...) to control costs, partner activities, and optimize the effectiveness of the strategy.

7. Report operational effectiveness to leadership.


IV. GENERAL DUTIES

1. Control budget and common assets.

2. Update general communication trends in the market.


EDUCATIONAL REQUIREMENTS, SKILLS, AND EXPERIENCE

Education Level: University degree or higher


Preferred Major: Marketing, Journalism. Preference for students from Foreign Trade University, National Economics University, University of Commerce, RMIT, Greenwich...


Related Experience:

- At least 2 years of experience in marketing planning or 3 years of multi-channel deployment based experience

- Understanding of business and commerce.

- Strong knowledge of brand marketing.

- Preference for candidates with an understanding or passion for beauty and fashion products.


Language Proficiency: 

English communication skills are an advantage.


Other Requirements: 

- Open-minded, creative thinking

- Diligent, attentive to assigned tasks

- Interest in health care


Competency Framework:

- Analytical and creative abilities

- Teamwork skills


V. WORKING CONDITIONS

Location: 145 Lâm Hạ Street, Bồ Đề Ward, Long Biên District, Hanoi

Working Hours: 9:00 AM - 5:00 PM, 1-hour lunch break, Sunday off

Benefits:

  • Salary: 15,000,000 VND/month
  • Young and friendly team
  • A comfortable working environment.
  • Working equipments (Laptop, PC...)


Others: KPI-based bonuses, annual & holiday bonuses

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 7, Gia Định Tower, 566 Quốc lộ 13, phường Hiệp Bình Phước, quận Thủ Đức, HCM

BIC là công ty chuyên thiết kế và thi công xây dựng nhà xưởng, nhà thép tiền chế, nhà kho công nghiệp chất lượng cao ngoài ra BIC còn thiết kế thi công tòa nhà văn phòng, tham gia khảo sát, kiểm định,.... BIC đã tham gia nhiều công trình xây dựng khắp nước. Chúng tôi đã có nhiều kinh nghiệm xây dựng những công trình có quy mô lớn của các nhà đầu tư nổi tiếng đến từ các quốc gia trên khắp thế giới như: Japan, Korean, Đài Loan, America ( USA ), Singapore,.... Uy tín của BIC ngày càng được củng cố khi chúng tôi được biết đến nhiều hơn qua những lời khen ngợi về thái độ làm việc chuyên nghiệp, nghiêm túc, tinh thần cầu thị và trung thực trong kinh doanh. BIC giờ đây đã là một thương hiệu được tin cậy đối với những chủ đầu tư có tên tuổi lớn tại thị trường Việt Nam.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2012

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,

Những nghề phổ biến tại BIC GROUP

Bạn làm việc tại BIC GROUP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo BIC GROUP

BIC GROUP

Click để đánh giá