Mô tả công việc
But we're not satisfied as we embark on the next leg of our journey to deliver 100 million credit lines to consumers in our markets. Although this goal is ambitious, we truly believe that by harnessing the power of AI & Big Data we can deliver financial access at an unprecedented scale.
As a firm, we're audacious problem solvers motivated by our impact on society. We deeply espouse the values of ownership - of our actions and initiatives, integrity in all we do, and agility in execution.
How you will make an impact in this role
We are partnering with banks that are embracing changes toward digital banking - Credit Card Partnership. These changes are exciting but complex, and we are looking for team members who are motivated by big challenges and are ready to dive headlong into helping us grapple with complexity, build solutions, and turn our visions into a reality. Join us, if you have the talent and desire to deliver financial access for all by advancing data science and technology.
We are looking for an empathetic, solution-oriented Customer Service Representative to join our team in delivering exceptional support to our valued customers. In this role, you will serve as the face of our company, helping customers with inquiries, issues, and requests across various channels. This role is for you if you have a genuine passion for helping others and thriving in a fast-paced, customer-centric environment.
The Customer Service Representative - Credit Card Partnership will report to the Customer Service Lead
Responsibilities
- Provide prompt, professional, and friendly service to customers via phone, email, chat, and social media
- Listen attentively to understand customer needs, questions, and concerns, showing empathy and a genuine desire to help
- Research and troubleshoot customer issues, taking ownership to find resolutions and follow through to ensure customer satisfaction
- Maintain a deep knowledge of our products, services, and policies to provide accurate, helpful information to customers
- Stay up to date on product changes, promotions, and best practices to provide current, consistent information to customers
- Gather and relay customer feedback, insights, and suggestions to the product team to inform improvements
- Identify opportunities to go above and beyond for customers, creating memorable experiences that drive loyalty
- Collaborate with teammates and other departments to share knowledge, resolve complex issues, and improve the customer experience
- Contribute ideas for enhancing our customer service processes, tools, and training
- Perform other tasks as assigned by the direct manager per the capacity and scope of work
Yêu cầu công việc
- 1-2 years of customer service experience, preferably in a fast-paced environment
- Having experience working in banking and consumer finance sectors, particularly with credit card products
- Strong communication and active listening skills, with the ability to convey empathy and build rapport
- Excellent problem-solving and decision-making abilities, with a proactive approach to finding solutions
- Proficient in written communication, with strong grammar and spelling skills
- Comfortable with multi-tasking and working across multiple channels (phone, email, chat)
- Proficient in basic computer applications and able to quickly learn new software
- Familiar with Contact Center Systems
- Ability to work well in a team environment, collaborating and sharing knowledge
- Flexible to work in shifts, including evenings and weekends, to ensure customer support coverage
- Bachelor's degree
Quyền lợi được hưởng
Competitive compensation package and performance bonuses
Xe đưa đón
Parking allowance
Convenient central District 1 office location, next to a future metro station
Căn-tin
Onsite lunch with multiple options, including vegetarian
Happy hour every Thursday
Unlimited free coffee, tea, snacks, and fruit to keep you energized
One Solution là công ty chuyên về các ngành liên quan đến công nghệ thông tin
Là chuyên gia về cáp cấu trúc được chứng nhận bởi nhiều thương hiệu cơ sở hạ tầng nổi tiếng, chúng tôi dẫn đầu trong lĩnh vực giải pháp cáp quang, giải pháp cáp cấu trúc, cáp đồng, thử nghiệm và vận hành trong việc thể hiện kiến thức trong thiết kế, tích hợp và triển khai công nghệ thông tin hệ thống (ITS) và các thành phần cơ sở hạ tầng liên quan. Để bổ sung cho các dịch vụ chuyên nghiệp giá trị gia tăng của chúng tôi, chúng tôi cũng cung cấp Dịch vụ ICT và Dịch vụ được quản lý.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Năm 2016, One Solution là công ty chuyên về các ngành liên quan đến công nghệ thông tin được thành lập
Mission
Sứ mệnh và chính sách của ONE Solution bao gồm cam kết cung cấp các sản phẩm Cơ sở hạ tầng CNTT với các dịch vụ giá trị gia tăng chất lượng. Chúng tôi luôn cập nhật công nghệ và cải thiện quản lý chất lượng nhầm đem lại hiệu quả trong việc triển khai và nâng tầm chất lượng cho khoản đầu tư của Khách hàng. ONES Solution cũng là thành viên của tổ chức BICSI cùng với các chứng chỉ chuyên môn về thi công hạ tầng của các hãng cáp, thiết bị hỗ trợ.