Report to: Nutrition VN Lead
Responsibilities
- Manage and monitor business performance of Knorr Ready to Eat end to end P&L, brand health, consumer and retail data analysis
- Lead overall brand campaigns and innovations in drive business growth
- Lead external agencies in creating new campaigns and activations and deployment mixes and campaigns
- Brand plan & A&P budget management
- Lead on-going analysis and review of consumer, category, channel/customer and competitive information as part of a situation assessment on brand performance and identify growth opportunity.
- Lead the development of local marketing mix (Proposition, Product, Pack, Price, Place and Promotion)
- Sales and Operations Planning (S&OP) process from activity and demand planning to sales monitoring and analysis
- Responsible for launch and network management (innovation, relaunch product, market development and saving project), building launch plans, customer sell-in and legal & regulatory issues and managing brand budget.
- Builds productive working relationship with cross functionals: sales team, trade marketing team, CMI, regional category team, finance, and supply chain to manage brand’s day to day operations, and external partners and agencies.
- Deliver market- and customer-knowledge driven input into innovation platform projects and brand planning to ensure requirements of group of brands will be met in the future
- Responsible for launch/ re-launch management; building plans and channel strategies (promotions, media and POS), Customer sell-in and legal & regulatory issues.
- Develop & lead implementation of activation platforms and ideas based on the brand vision plan working with communication teams and agencies (PR, BTL ...)
- Lead the monitoring and reviewing of effectiveness of innovation and renovation programme to inform future plans. Ensure continued focus on and support of innovation platforms once launched.
- At least 4 years of experience in brand/product management/marketing (FMCG).
- Experience in Food and Beverage category is a plus
- Knowledge on communication development, and media planning process, public relations, and e-commerce
- Good with numbers (sales analysis, knowledge of P&L, budgeting) and has experience in strategy development
- Experience in managing relationships with a variety of stakeholders – both internal and external partners
- Experience in leading an internal cross functional task force and working with external agencies
- An excellent English language communicator with senior stakeholders and peers (conversational and presentational)
- Strong project management and problem-solving skills
- Ability to work and multitask in a fast-paced environment.
One Solution là công ty chuyên về các ngành liên quan đến công nghệ thông tin
Là chuyên gia về cáp cấu trúc được chứng nhận bởi nhiều thương hiệu cơ sở hạ tầng nổi tiếng, chúng tôi dẫn đầu trong lĩnh vực giải pháp cáp quang, giải pháp cáp cấu trúc, cáp đồng, thử nghiệm và vận hành trong việc thể hiện kiến thức trong thiết kế, tích hợp và triển khai công nghệ thông tin hệ thống (ITS) và các thành phần cơ sở hạ tầng liên quan. Để bổ sung cho các dịch vụ chuyên nghiệp giá trị gia tăng của chúng tôi, chúng tôi cũng cung cấp Dịch vụ ICT và Dịch vụ được quản lý.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Năm 2016, One Solution là công ty chuyên về các ngành liên quan đến công nghệ thông tin được thành lập
Mission
Sứ mệnh và chính sách của ONE Solution bao gồm cam kết cung cấp các sản phẩm Cơ sở hạ tầng CNTT với các dịch vụ giá trị gia tăng chất lượng. Chúng tôi luôn cập nhật công nghệ và cải thiện quản lý chất lượng nhầm đem lại hiệu quả trong việc triển khai và nâng tầm chất lượng cho khoản đầu tư của Khách hàng. ONES Solution cũng là thành viên của tổ chức BICSI cùng với các chứng chỉ chuyên môn về thi công hạ tầng của các hãng cáp, thiết bị hỗ trợ.