Suntory is a global leader in consumer-packaged goods, renowned for producing and distributing a uniquely diverse portfolio of beverages, premium spirits, beer, wine, and wellness products throughout the world. With a history dating back to 1899, we are driven by a profound purpose: to inspire the brilliance of life, by creating rich experiences for people, in harmony with nature.
Suntory PepsiCo Vietnam Beverage (SPVB) is a strategic alliance between PepsiCo Inc. and Suntory Holdings Ltd. since 2013.
At Suntory PepsiCo, we are committed to creating a diverse, equitable, and inclusive workplace for all employees. We strive to provide equal opportunities for employment, development, and advancement regardless of race, color, religion, gender, gender identity or expression, sexual orientation and age. We are continuously working to cultivate an environment that is free from discrimination, harassment, and bias, and we welcome all individuals to apply for roles at Suntory PepsiCo.
Job Summary
Job Responsibilities
- Manage monthly business performance monitoring and diagnosis for in-charge categories: provide
actions. Leverage all data sources including Nielsen Retail Audit, Internal data, Brand health tracking (if
relevant), integrating with market visit or observation or interation with relevant functions - trade, planing,
RGM,...
- Lead brand research agenda:
- Manage all research projects of in-charge categories (Brand health tracking, product/concept/communication test, segmentation, U&A, price study, volume forecasting, consumerportrait,...) across research methodologies.
- Drive the effectiveness of research projects via working with agencies to have cost effective research approaches, maximizing the application of research findings into business actions and leveraging the expertise/qualified resources of agencies.
- Build research plan based on AOP and discussion with business team
- Manage key strategic reports to facilitate the Tet/JBP/AOP (as key strategic business plan)
- Clarify business questions to ensure provide clear brief to research agencies
- Manage the work of respective agencies and do the integration to address defined business questions
- Provide clear I&O which imply actions forward
- Be in-charge of ad-hoc requests, analysis preparation for BOD/visitor visit where relevant to in-charge
- Join to drive CI innitiatives (CI fundamental training, data automation, consumer immersion, new
Skills And Experience
- Bachelor/ Master Degree
- From 3 Years experience in Consumer Insight.
- Research expertise, strategic thoughts, project management & leadership skills
- Good analytical skills
- Passion for consumer, customer and brands
- Insight, curious & creative
Bắt đầu từ một nhà máy sản xuất, Lãnh đạo công ty cùng cán bộ công nhân viên đã đặt những viên gạch đầu tiên ở các công trình nhỏ lẻ. Từ đó, Ý MỸ ngày một phát triển lớn mạnh nhờ vào sự tin yêu của khách hàng, đối tác.
Năm 1997 Công ty Cổ Phần Gạch Men Ý MỸ được thành lập, trụ sở đặt tại KCN Tam Phước. Năm 2014 Thành lập nhà máy sản xuất gạch Granite tại KCN Nhơn Trạch.
Hiện tại Ý MỸ có 2 nhà máy: KCN Tam Phước và KCN Nhơn Trạch.
VUN ĐẮP NIỀM TIN MỖI NGÀY
Sự đổi mới về công nghệ chính là nhân tố giúp Ý MỸ phát triển không ngừng, cho ra đời những vật liệu mới đáp ứng nhu cầu người tiêu dùng và giữ vững vị trí của mình trên thị trường khốc liệt, để niềm tin được vun đắp mỗi ngày. Khởi đầu từ 01 dây chuyền sản xuất, cho ra sản lượng 3,000,000 m2 sản phẩm/năm và phát triển mạnh mẽ đến nay. 02 nhà máy đặt tại Khu công nghiệp Tam Phước và Nhơn Trạch của tỉnh Đồng Nai với tổng diện tích trên 22 héc ta. Ý MỸ áp dụng dây chuyền sản xuất của các hãng nổi tiếng như SITI, SACMI, lò nung NASSETTI, dây chuyền tráng men OMIS và máy in kỹ thuật số SYSTEM, SITI. Tổng công suất các sản phẩm lên đến 24,000,000 m2 sản phẩm/ năm, trong đó gồm 6,000,000 m2 Granite và 18,000,000 m2 Ceramic dựa trên 05 dây chuyền sản xuất và khoảng 1100 nhân sự.
Review Công nghiệp Ý Mỹ
Môi trường làm việc sạch sẽ, gọn gàng, quản lý làm việc chuyên nghiệp (id)
Công ty không có trách nhiệm, lúc thiếu thì tuyển đủ người tìm cách đuổi đi (id)
Công ty lớn, sinh hoạt kỹ luật và nề nếp. Môi trường làm việc rất tốt. (gg)