Mô tả công việc
- Online sale management
- To develop and mornitor key performance indicators ( Orders, Sales, Stock, price, .....)
- Assign, guide and supervise staff for planning, implementing and evaluating the results to ensure that all activities are operated well and on schedule.
- Oversee the resolution of any arising issues orders, system, app
- To work with related department for product content, promotion program & Media supprt for sale online promoting.
- Synthesize, analyze and report business results by program, week, month, quarter.
- To Understand online market, sale strend and customer behavior to provide suitable products for increasing sales.
- Make the sale plan base on MD's plan, Operation Plan to achieve the target
- Analyze customer complaints to come up with solutions to bring customers satisfaction
- Propose plans to improve department, survey competitor & consumer shopping behavior - Cash Management
- Ensure money and documents are collected in full, exactly, on time and according to the process
- Provide solutions to ensure that debts and receivable documents are tracked in a timely manner to limit losses - Manpower management
- Plan Monthly Division’s duty roster and manpower schedule
- Make solution for sufficient manpower during business in ad-hoc situations
- Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity
- Take part in recruitment & selection activities for Division’s staffing
- Motivate, training and develop staff in order to encourage their professional development
- Identify potential staff for succession planning purposes
- Build and promote team work spirit - Expense control
- Provide solutions to optimize resources and increase productivities
- Provide tools to optimize delivery costs
- Focast and make the guidance for tool and equipment for reasonable using - Other duties
- Opening & closing Store
- Monitor all activities in store to ensure that store work as normal
- Other tasks or responsibilities as assigned by Store Manager
Yêu cầu công việc
- University degree
- Prefer 3 years experience as the same position
- Good communication skill
- Good command of verbal English
- Teamwork skill: Actively promote team work
- Leadership: Acting leadership by example
- Computer literate: Word, Excel, Powerpoint
Quyền lợi được hưởng
- Professional working environment, dynamic.
- Opportunities for advancement and career development
- Competitive salary and benefits.
- Participate in full social insurance, health insurance, and unemployment insurance according to the Labor Law.
- Training and capacity development program.
- Discount on purchases at AEON supermarket system.
- Health care insurance, Teambuilding, exciting Trade Union activities
Năm 2019 thương hiệu Hợp Nhất Land chính thức có mặt trên thị trường phân phối bất động sản Việt Nam với tên đầy đủ: Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Bất Động Sản Hợp Nhất.
Tuy rằng Hợp Nhất Land sinh sau đẻ muộn và còn khá non trẻ trên thị trường bất động sản, nhưng với kinh nghiệm vững vàng trên 10 năm đầu tư và môi giới bất động sản chuyên nghiệp, cùng với sự nhạy bén trong kinh doanh của bà Nguyễn Thị Hồng Nhất - Tổng Giám Đốc. Từ khi ra đời Hợp Nhất Land đã xác định “KIẾN TẠO GIÁ TRỊ BỀN VỮNG” cho khách hang làm kim chỉ nam để phát triển doanh nghiệp. Hướng tới mục tiêu đem đến cho khách hang những sản phẩm bất động sản tốt nhất, giá trị đích thực bằng sự phục vụ chu đáo, tư vấn chuyên nghiệp của đội ngũ chuyên viên tư vấn có chuyên môn sâu.
Trên hành trình XÂY DỰNG NIỀM TIN - GIỮ GÌN UY TÍN, không chỉ là Hợp Nhất Land đem đến cho quý khách hang thông tin nhanh, chính xác về thông tin dự án, thông tin quy hoạch, thị trường bất động sản… mà còn là địa chỉ tin cậy dành cho các tổ chức, nhà đầu tư chiến lược mua bán, phát triển sản phẩm của mình