- Act as the lead point of contact for any matter related to SPX Express.
- Improve overall Seller Support and service quality through understanding seller needs and channel these for internal improvement opportunities with respective stakeholders.
- Provides prompt and efficient service to Sellers including the appropriate escalation of Sellers’ issues.
- Assist with high-severity requests or issue escalations as needed.
- Able to coordinate with cross-functional teams to identify issues and follow up on solutions.
- Monitor and analyze seller's performance to identify operational issues, gaps to meet the KPIs & root cause for non-compliances on SLAs
- Support in setting up to manage seller’s operation with positive impact to entire end to end on-time pick up and delivery
- Driven to achieve team goals and transparently sharing ideas to help the team improve performance.
- Maintains acceptable performance metrics such as quality, productivity, first contact resolution, and attendance
- Liaise with other departments such as Customer Service, Operations, or Payments teams as required to resolve Seller’s issues and questions.
- Possess the capacity to comprehend data, enabling the formulation of actionable solutions for Sellers.
- Perform other duties as assigned by the line manager.
- Preferred background in business administration/ supply chains/ e-commerce.
- Have at least 2 year of experience in e-commerce logistics.
- Have a good sense of process understanding and workflow optimization.
- Good at communication, negotiation, and problem-solving.
- Work independently and proactively take on new responsibilities where most needed.
- Good data analysis skills and Google Sheets is a big plus.
- Desire to learn and desire to understand how the world works.
Công ty Cổ phần Đầu tư Công nghệ Trí Tuệ Trẻ (VNYI) là công ty chuyên tư vấn, cung cấp các giải pháp phần mềm quản trị doanh nghiệp cho ngành bán lẻ và nhà hàng.
Được thành lập từ năm 2003 đến nay, VNYI là Công ty Tư vấn và Cung cấp Giải pháp Phần mềm và Thiết bị POS hàng đầu tại Việt Nam trong các lĩnh vực: Nhà hàng, Bar, Cafe, Karaoke, Cửa hàng bán lẻ, Siêu thị.
Với sự đầu tư mới trở thành công ty F2Tech.asia phát triển toàn cầu và chiến lược phát triển thành phần mềm bán hàng phổ biến nhất Việt Nam chúng tôi đang tìm các "đồng đội" cùng chúng tôi thực hiện chiến lược này.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2003
Mission
Với sự đầu tư mới trở thành công ty F2Tech.asia phát triển toàn cầu và chiến lược phát triển thành phần mềm bán hàng phổ biến nhất Việt Nam chúng tôi đang tìm các "đồng đội" cùng chúng tôi thực hiện chiến lược này.