Mô tả công việc
o Schedule meetings and manage an extremely active calendar of appointments for direct supervisor;
o Arrange complex and detailed travel plans, itineraries, and agendas; and compile documents for travel-related meetings;
o Support in organizing in-house and external events;
o Manage information and communication flow in a timely and accurate manner.
• Assist with new business intake;
o Prepare draft English / Vietnamese engagement letters / contracts, new matter letter, quotations, service liquidation, translation of specification / technical document, and other documents for new client / matter intake, etc.
o Handle a full set of internal process to register new client / matter into system.
• Handle confidential information pertaining to clients and internal management with direction;
• Assist in claiming business expenses for direct supervisor through appropriate channels;
o Lodge claims and allocate reimbursement of disbursements on a daily basis;
o Record and submit payment documents to accounting team.
• Assist direct supervisor with internal systems and processes, including Time Record, Billing & Collection inquiries;
o Enter / close IntApp Time on a daily basis and close monthly time entries before deadlines;
o Coordinate with billing team regarding client bills, from draft bills to final bills;
o Coordinate with collection team where required regarding clients' requests.
• Act as the contact point for direct supervisor for both internal as well as external stakeholders;
• Assist in promoting our service to clients and potential clients, e.g. coordinate with marketing staff and assist in organization conferences and seminars, arranging client visits and send out promotional materials;
• Assist with preparing and translating other internal reports;
• Organize and maintain the office filing/logistic system;
o Organize and store paperwork, documents and computer-based information;
o Receive, distribute and arrange in-out letters, faxes, mails, packages, documents for direct supervisor;
o Photocopy, scan and print documents.
• Any other duties as may reasonably be assigned on a daily basis.
Yêu cầu công việc
• At least five years of working experience in an administrative position; preferably in multinational companies;
• Very good command of English; Speaking another language, such as Japanese, Korean, or Chinese, would be an added value.
• Ability to multitask and organize daily workload by priorities;
• Ability to meet deadlines in a fast-paced and quickly changing environment;
• Excellent time management skills;
• Well-developed organisational skills;
• Attention to detail;
• Good interpersonal and communication skills;
• Display of professional discretion and maturity;
• Good resilience under pressure.
Quyền lợi được hưởng
Competitive salary package
Chăm sóc sức khoẻ
Annual health check, Healthcare insurance, Gym benefit, Sick leaves
Cơ hội du lịch
Company trip
Công ty Cổ Phần Đầu Tư Viên Ngọc Mới (New Pearl Investment Corp.) được chính thức thành lập vào tháng 7 năm 2012 bởi Ông Phan Bá Ngọc - Chủ tịch Hội Đồng Quản Trị kiêm Tổng Giám Đốc Công ty. Hiện tập đoàn New Pearl đã có những bước tiến thành công vững chắc với 3 thương hiệu và hơn 20 nhà hàng trên toàn quốc, trong đó: SƯỜN CÂY Nướng & Hải sản phiên bản 2.0 với các món nướng truyền thống của Sườn Cây và món hải sản. MR.PARK là thương hiệu hệ thống nhà hàng Sườn nướng Hàn Quốc với thực đơn đặc sắc bao gồm những món nướng trứ danh của xứ sở Kim chi. CHANG KANG KUNG - Hấp Thủy Nhiệt Hong Kong là thương hiệu với công nghệ hấp thủy nhiệt hiện đại, đáp ứng nhu cầu thưởng thức ẩm thực tươi ngon, chất lượng và tốt cho sức khỏe của các thực khách hiện đại & tinh tế.