Việc làm Dịch Vụ Bồ Câu

Cập nhật 18/08/2024 10:44
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Bồ Câu
Sales Executive
Dịch Vụ Bồ Câu
12 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 8
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 8
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 20/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 19/09/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

Air Liquide Vietnam

Founded in 1996, Air Liquide Vietnam is a leading industrial gas supplier in the country with country wide coverage. Air Liquide Vietnam’s operations include more than 10 production units at different sites across the country supporting a full spectrum of industries including electronics, automotive, glass, metals, food, petrochemicals, and healthcare. The quality of Air Liquide Vietnam products has been awarded with both Golden FDI and Golden Dragon awards for foreign invested companies in Vietnam.

Aligned with Air Liquide’s, Air Liquide Vietnam aims to be a leader in its industry, deliver long term performance and contribute to sustainability - with a strong commitment to climate change and energy transition.


About Business Line

https://vn.airliquide.com/


Work Location

Saigon High Tech Park, Ho Chi Minh City, Vietnam


How Will You Be Contributing to Our Success?

The Sales Executive (Farmer) manages existing customers in designated areas, focusing on contract adherence, customer satisfaction, and loyalty. This role aims to drive long-term revenue and profit by maintaining a stable and profitable customer base through effective relationship management and service excellence.


(1) Contract and Price Management

  • Ensure adherence to contract terms and deliver on our commitments while monitoring customer compliance.
  • Update pricing as needed.
  • Oversee cash collection processes.


(2) Customer Retention, Contract Renewal, and Business Expansion

  • Monitor competitive activities and market conditions.
  • Identify optimal timing for contract renewals and business expansion opportunities.
  • Develop and propose solutions and commercial schemes.
  • Create and implement winning strategies.


(3) Customer Satisfaction Management

  • Conduct regular customer visits.
  • Address and resolve customer complaints.
  • Respond to customer inquiries promptly.
  • Gain and apply customer insights.


(4) Lead Account Management Program

  • Initiate and execute local account management programs.
  • Implement cluster or group programs related to account management initiatives.


Are you a MATCH?

  • A degree in any discipline is required; engineering-related degrees are advantageous.
  • At least 2 to 3 years of experience in sales and marketing is essential; experience in the manufacturing sector is a plus.
  • Proficiency in English is necessary for effective communication.
  • Strong attention to detail is required.
  • Excellent client management, organizational, and communication skills are essential.
  • Demonstrated ability to handle multiple tasks and manage client relationships effectively.



Why Join Us?

Air Liquide strives to offer its employees a total rewards package that contributes to a positive work environment and supports the well-being of all our employees and team members. We are driven by our Environmental Social Governance objectives and regularly review our benefits to ensure that we’re offering you a competitive package. At Air Liquide, we listen to our employees’ expectations. We create an engaging environment, diverse and inclusive, that allows employees to grow and to thrive.


We offer a comprehensive and competitive remuneration and benefits package including:

  • Base salary
  • Annual bonus
  • Allowances
  • Life insurance/Healthcare
  • Paid maternity/paternity leave
  • Learning opportunities
  • Mobility opportunities


**We thank you for your interest in Air Liquide. Interested applicants are encouraged to send in a detailed resume, including reasons for leaving for past employment. Please be informed that only shortlisted candidates would be notified.**

Khu vực
Báo cáo
Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Bồ Câu
Dịch Vụ Bồ Câu Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
31 Phạm Phú Thứ, Phường 11, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Công ty cp dịch vụ Bồ Câu hiện là đối tác lớn của VNPT (Tập Đoàn Bưu Chính Viễn Thông TP HCM) được thành lập 20 / 10 / 2005 theo giấy phép kinh doanh số 0304073779 của sở kế hoạch đầu tư TP Hồ Chí Minh.
Tiêu chí hoạt động của công ty: uy tín, chất lượng và nhanh chóng
Trụ sở chính: 31 Phạm Phú Thứ , phường 11, Q. Tân Bình, TP HCM
Các lĩnh vực hoạt động của công ty là: viễn thông - bưu chính - CNTT:

- Nhóm dịch vụ điện thoại
- Nhóm dịch vụ truyền số liệu
- Nhóm dịch vụ truyền thông
- Nhóm dịch vụ tích hợp. thiết bị, hệ thống, giải pháp
- Nhóm dịch vụ website
- Nhóm dịch vụ chăm sóc khách hàng

Những nghề phổ biến tại Dịch Vụ Bồ Câu

Bạn làm việc tại Dịch Vụ Bồ Câu? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Dịch Vụ Bồ Câu

Dịch Vụ Bồ Câu

Click để đánh giá