Chăm Sóc Sức Khỏe Cộng Đồng - Mirai

Hà Nội
200 - 500 nhân viên
Y tế / Chăm sóc sức khỏe
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Chăm Sóc Sức Khỏe Cộng Đồng - Mirai

Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
Tài chính - Kế toán
Chăm sóc sức khỏe
Marketing/ Truyền thông
Dịch vụ khách hàng
Nghệ thuật - Thiết kế
Công nghệ thông tin
Ngân hàng

Việc làm Chăm Sóc Sức Khỏe Cộng Đồng - Mirai

Cập nhật 07/02/2025 10:38
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Chăm Sóc Sức Khỏe Cộng Đồng VIỆT NAM
[CISS] Content Manager
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 11/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 4 - 7 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

MAIN RESPONSIBILITIES

1. Content Strategy:

  • Develop and execute a comprehensive content strategy aligned with the overall marketing and business goals of all campuses.

  • Look after all campus content plans and synergize for the best impact

  • Analyze communication trends to choose suitable themes/content for communication in each stage and specific campaigns.

  • Measure the effectiveness of communication of the implemented content. Monitor and report Content effectiveness to direct management.

  • Collaborate with team members and cross-functional teams to understand business objectives and create content plans to support those objectives.

2. Content Creation:

  • Develop (write, create) content for articles/videos/images on the website, blog, forums, social media applications, etc., related to the school or target customers.

  • Create content using language and images that convey brand messages, building customer brand awareness.

  • Ensure all content is well-researched, accurate, appropriate, and tailored to the target audience.

  • Write and edit content with a focus on clarity, consistency, and alignment with the organization’s voice.

3. Collaboration:

  • Work closely with the marketing, design, and product teams to ensure the content released is aligned with Schools’s image and design standards.

  • Tasks are assigned by the line manager.

  • Collaboratively work with booking agency to ensure the booking plan is timely and effectively implemented and monitored.

EXPECTED DIMENSION

  • Monitor user interactions daily on the school's digital channels.

  • Produce posts on Facebook, Instagram, YouTube, and websites….

  • Track and develop interactions on the School’'s social media pages: Facebook, Instagram, YouTube, and LinkedIn…

  • Generate trendsetting, standout content compared to the general landscape of international schools.

  • Understand the target audience's psychology and create compatible content to attract them, turning them into potential customers.

  • Support in ensuring the Enrollment department's Key Performance Indicators (KPIs).

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor’s degree in marketing, Communications, Languages, or a related field. 

  • Have at least 4-5 years of experience in communications, especially in positions related to content development and creativity.

  • Experience working in schools, particularly in the international school sector.

  • Exceptional writing and editing skills, with attention to details. 

  • Proficiency in using content management systems and social media platforms. 

  • Experience with analytics tools to measure and optimize content performance. 

  • Knowledge of SEO, SEM, social media marketing, and other digital marketing strategies. 

  • Excellent project management and organizational skills. 

  • Creative mindset with the ability to think strategically. 

  • Skills in planning, organizing, and executing projects effectively. 

  • Proficiency in English, both written and verbal. 

  • Capability to conduct thorough research and gather relevant information. 

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
07 Đ. Số 23, Khu đô thị Phú Mỹ Hưng, Quận 7

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Chăm Sóc Sức Khỏe Cộng Đồng VIỆT NAM
Chăm Sóc Sức Khỏe Cộng Đồng - Mirai Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 2, Tháp 901 Chung cư Starlake, Khu đô thị Tây Hồ Tây

Phòng khám đa khoa Mirai trực thuộc Công ty Cổ phần dịch vụ chăm sóc sức khỏe cộng đồng Việt Nam. MIRAI là hệ thống y tế cung cấp dịch vụ khám sức khỏe đẳng cấp thế giới, tạo ra chuẩn mực cao về dịch vụ y tế cộng đồng, là nơi khách hàng yêu mến, đối tác tin tưởng, đội ngũ tự hào

MIRAI mang lại sự sống khỏe mạnh và bền vững cho người Việt, góp phần kiến tạo một cộng đồng có khả năng đóng góp giá trị cho xã hội.

Những nghề phổ biến tại Chăm Sóc Sức Khỏe Cộng Đồng - Mirai

Bạn làm việc tại Chăm Sóc Sức Khỏe Cộng Đồng - Mirai? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Chăm Sóc Sức Khỏe Cộng Đồng - Mirai

Chăm Sóc Sức Khỏe Cộng Đồng - Mirai

Click để đánh giá