Chăm Sóc Sức Khỏe Cộng Đồng - Mirai

Hà Nội
200 - 500 nhân viên
Y tế / Chăm sóc sức khỏe
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Chăm Sóc Sức Khỏe Cộng Đồng - Mirai

Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
Tài chính - Kế toán
Chăm sóc sức khỏe
Marketing/ Truyền thông
Dịch vụ khách hàng
Nghệ thuật - Thiết kế
Công nghệ thông tin
Ngân hàng

Việc làm Chăm Sóc Sức Khỏe Cộng Đồng - Mirai

Cập nhật 07/02/2025 10:38
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Chăm Sóc Sức Khỏe Cộng Đồng VIỆT NAM
Accounts Payable Supervisor
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 05/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 05/12/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

The AP Supervisor ensures the efficient operation of accounts payable, handling supplier reconciliations, and assisting the Chief Accountant with auditing and timely disbursements. This role is essential for maintaining accurate and prompt payment processes in line with hotel policies.


Primary Responsibilities:

Financial and Revenue Responsibilities

  • Oversee the efficient operation of the accounts payable section, ensuring compliance with policies and procedures.
  • Prepare and post invoices, journal entries, and payments into the system, ensuring month-end deadlines are met.
  • Conduct monthly supplier account reconciliations and address discrepancies with suppliers.
  • Maintain control over unused and current bank checks, ensuring proper preparation for payments.
  • Audit purchase requests, orders, goods returns, and supplier invoices for accuracy.
  • Supervise, guide, and train the Accounts Payable Clerk.
  • Provide cash-flow projections for upcoming weeks and assist the Assistant Financial Controller (AFC) in AP functions.
  • Ensure timely payment of commission to travel agents and review all payment vouchers, including overseas, advances, and petty cash.
  • Maintain accurate AP records and up-to-date files, supporting financial audits and expense analysis.


Training and Human Resources

  • Plan and organize regular departmental training for subordinates, ensuring content quality, accuracy, and addressing any variances.
  • Collaborate closely with other hotel departments to ensure seamless operations.
  • Follow and implement the annual training program.
  • Ensure a workplace free from discrimination, harassment, and victimization, promptly addressing related complaints with confidentiality.


Confidentiality

  • Ensure the confidentiality and secure storage of all intellectual property and databases, both in hard copy and electronic formats, in compliance with PPHG's Internet and Email Policy.
  • Maintain confidentiality of hotel, customer, and staff information, both during and after employment.
  • Support the implementation of short- and long-term company marketing promotions.


Health and Safety

  • Report and rectify all potential hazards immediately.
  • Be fully familiar with Fire, Emergency, and Bomb procedures and ensure they are rehearsed, implemented, and enforced for the safety of guests and staff.
  • Ensure the safety of people and property by adhering to hotel regulations and relevant laws.
  • Promote safe working habits, using proper manual handling techniques, and following Health, Safety, and Environment policies to minimize environmental impact and prevent pollution.


Talent Profile

  • Bachelor's Degree in Accounting, Finance, or a related field.
  • Skilled in using SAP Finance system for accounts payable functions and financial operations.
  • Able to communicate in English, both verbally and in written documents.
  • Minimum of 1-3 years of experience in accounts payable or financial roles, preferably in the hospitality industry.
  • Strong attention to detail and ability to meet strict deadlines.
  • Excellent communication and leadership skills, with the ability to supervise and train staff.
  • Integrity and discretion in handling confidential financial, staff, and client data.


Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Chăm Sóc Sức Khỏe Cộng Đồng VIỆT NAM
Chăm Sóc Sức Khỏe Cộng Đồng - Mirai Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 2, Tháp 901 Chung cư Starlake, Khu đô thị Tây Hồ Tây

Phòng khám đa khoa Mirai trực thuộc Công ty Cổ phần dịch vụ chăm sóc sức khỏe cộng đồng Việt Nam. MIRAI là hệ thống y tế cung cấp dịch vụ khám sức khỏe đẳng cấp thế giới, tạo ra chuẩn mực cao về dịch vụ y tế cộng đồng, là nơi khách hàng yêu mến, đối tác tin tưởng, đội ngũ tự hào

MIRAI mang lại sự sống khỏe mạnh và bền vững cho người Việt, góp phần kiến tạo một cộng đồng có khả năng đóng góp giá trị cho xã hội.

Những nghề phổ biến tại Chăm Sóc Sức Khỏe Cộng Đồng - Mirai

Bạn làm việc tại Chăm Sóc Sức Khỏe Cộng Đồng - Mirai? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Chăm Sóc Sức Khỏe Cộng Đồng - Mirai

Chăm Sóc Sức Khỏe Cộng Đồng - Mirai

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo