Việc làm Dịch vụ Giá trị Gia tăng MobiFone

Cập nhật 29/09/2024 13:43
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Dịch vụ Giá trị Gia tăng MobiFone
External Channel Operation and KAM Executive
Dịch vụ Giá trị Gia tăng MobiFone
31 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 18/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

  • Responsibility 1: Manage and improve existing external channels

- Ensure the well run of existing external channels at all stores, including dealing with emergency operation situations, and detecting, informing, and supporting Product team to manage trader transactions (high value transactions with low product profit rate).

- Standardize and improve operations (including create and update appropriate SOPs), and optimize store resources.

- Track and measure store staff’s productivity; evaluate and improve staff’s productivity.

- Connect, build, and maintain healthy network between HO, store staffs, and partner’s personal in-charge (KAM).

- Increase customer satisfaction, maintain loyalty customers, and attract new customers through high-quality services (including helpful and fast CS activities), and attractive marketing activities.

- Support stores in administration activities, including expenses/ invoice reconciliation and posting, and other admin tasks.

  • Responsibility 2: Approach new external channels (including expand existing channels to all stores)

- Conduct R&D activities to identify and propose new business opportunities and new partners to balance benefits and reduce risk of counting too much on some specific channels.

- Prepare and review contracts and related documents for the current and approach new channels.

- Manage and balance channels benefits to ensure sustainable growth.

Yêu Cầu Công Việc

  • Qualifications (Essential): Bachelor’s Degree
  • Major: E-commerce, Business Administration, Supply Chain and Logistics, Marketing or equivalent
  • Professional Certificate (If any)
  • Essential Skills and Experience:

- Sales-oriented, data-driven;

- Growth and service mindset;

- Logical thinking, critical thinking, and problem solving;

- Knowledge of ecommerce and/or business.

- Proactive and highly motivated team player.

- Responsibility and accountability;

- Organizational and time-management skills.

- Good communication skills.

- Proficient in Microsoft Excel, Google Sheet.

- Analytics skills, and BI tools (Power BI and Tableau).

  • Other special requirements:

Good English communication (reading and writing);

- Ready to travel (domestic stores);

- Ready to work overtime.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
469 Nguyễn Hữu Thọ, Tân Hưng, Quận 7, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 25 - 30
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần Dịch vụ Giá trị Gia tăng MobiFone
Dịch vụ Giá trị Gia tăng MobiFone Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 16, Tòa nhà Flemington, 182 Lê Đại Hành, Phường 15, Quận 11, TP.HCM

CÔNG TY CỔ PHẦN DỊCH VỤ GIA TĂNG MOBIFONE (gọi tắt là MobiFone Plus) được sáng lập bởi Tổng Công ty Viễn thông MobiFone ngày 13 tháng 4 năm 2012, với tầm nhìn trở thành công ty dịch vụ giá trị gia tăng hàng đầu Việt Nam và hội nhập hiệu quả vào thị trường giá trị gia tăng quốc tế thông qua cung cấp những dịch vụ tiện ích, dẫn đầu và hoàn hảo. MobiFone Plus luôn nỗ lực mang đến cho người dùng những dịch vụ giá trị gia tăng tiện ích và sáng tạo cho một cuộc sống tốt đẹp hơn.

Những nghề phổ biến tại Dịch vụ Giá trị Gia tăng MobiFone

Bạn làm việc tại Dịch vụ Giá trị Gia tăng MobiFone? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Dịch vụ Giá trị Gia tăng MobiFone

Dịch vụ Giá trị Gia tăng MobiFone

Click để đánh giá