Mô tả Công việc
- Responsible for performing the daily functions of the International Marketing (Korea Domestic) Department.
- Responsible for transportation arrangements and room bookings for customers.
- Greet and meet customers.
- Liaison with VIP Services Team to facilitate and ensure a remarkable visit for The Grand VIP customers.
- Explain and assist with customers programs and settlement of accounts in an efficient manner.
- Meets the attendance guidelines of the job and adheres to the regulatory, departmental and company policies.
- Always present oneself as a credit to The Grand Ho Tram and assists others to do the same.
- Performs other job-related duties.
Yêu Cầu Công Việc
- Must have a track record of excellent customer service, a great work ethic, and a desire to help The Grand Ho Tram casino guests to have the best experience possible.
- Diploma degree is required or above.
- Fluent in Korean language, English is a plus.
- Ability to operate computer and MS office.
- Must possess excellent customer service skills, interpersonal skills and communication skills.
- Must possess a well-groomed appearance.
- Must be able to get along with co-workers as a team.
- Must be able to work flexible hours including some weekends and holidays.
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
HAVINA ra đời với mục đích xây dựng một môi trường đào tạo tiếng Anh chuyên nghiệp theo tiêu chuẩn quốc tế giúp học viên có thể cập nhật kiến thức, rèn luyện và hoàn thiện kỹ năng sử dụng tiếng Anh một cách thành thạo, tự tin hòa nhập với cộng đồng quốc tế và môi trường làm việc chuyên nghiệp, mở ra những cơ hội phát triển về giáo dục, nghề nghiệp cho học viên.
Havina là một trung tâm đào tạo nhỏ nhưng quy mô này cho phép chúng tôi mang đến những dịch vụ đặc biệt với chất lượng tốt; giảng viên bản ngữ và Việt Nam giàu kinh nghiệm với chuyên môn cao trong đào tạo, các khóa học được thiết kế chu đáo, cá nhân hóa chương trình học từ đội ngũ giảng viên chỉ có tại HAVINA, học viên được giảng viên hỗ trợ trong và ngoài lớp học, dịch vụ khách hàng thân thiện, tham gia tổ chức các hoạt động xã hội khác nhau trong suốt khóa học. HAVINA không kỳ vọng trở thành trung tâm đào tạo lớn nhất, chúng tôi hướng tới mục tiêu trở thành trung tâm có chất lượng tốt nhất tại Việt Nam.