TikTok is the leading destination for short-form mobile video. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok's global headquarters are in Los Angeles and Singapore, and its offices include New York, London, Dublin, Paris, Berlin, Dubai, Jakarta, Seoul, and Tokyo.
Why Join Us
Creation is the core of TikTok's purpose. Our platform is built to help imaginations thrive. This is doubly true of the teams that make TikTok possible.
Together, we inspire creativity and bring joy - a mission we all believe in and aim towards achieving every day.
To us, every challenge, no matter how difficult, is an opportunity; to learn, to innovate, and to grow as one team. Status quo? Never. Courage? Always.
At TikTok, we create together and grow together. That's how we drive impact - for ourselves, our company, and the communities we serve.
Join us.
The integrated marketing team crafts and executes integrated marketing and communications & campaign strategies that resonate with our diverse audience across SEA. The team builds brand awareness, drive user engagement, and enhance the overall shopping experience. Whether it's launching innovative marketing campaigns, optimizing user interfaces, or crafting compelling narratives, the team's contributions are essential to TikTokShop's success in SEA.
In this role, you will act as the strategic architect, transforming business and brand challenges/opportunities into compelling creative and communication directions. This role demands a strategist who combines creativity with analytical acumen to devise communication strategies that effectively tackle brand challenges/opportunities. The planner will collaborate closely with To-Consumer, To-Business, and Media teams to ensure campaigns are cohesive and impactful.
Roles & Responsibilities
- Insight Development: Leverage existing internal analytic tools, BHT, social listening, regional research, and conduct local research (if needed) to gather valuable insights and form creative and communication strategies
- Market and Competition Analysis: Stay updated on competitor movements, communication trends, and cross-field case studies to enrich market knowledge and initiate impactful campaigns
- Creative Brief Development: Write detailed creative briefs for all types of campaigns, including To-Consumer and To-Business, and provide the ideal environment for creative development. Combine market data, qualitative/desk research, product knowledge, and execution references to enable the creative team to produce innovative ideas, especially for digital platforms
- Communication Strategy: Develop communication strategies and work closely with internal and external teams to ensure integrated communication across all touchpoints
- Reputation Building: Document case studies and prepare award submissions to highlight the marketing team's achievements and build its reputation
- Cross-functional Collaboration: Act as the center of expertise to collaborate with Marketing Team (To-C/To-B/Media), Platform Campaigns, and IP Campaigns and other XFN to co-develop cohesive and effective campaigns
Minimum Qualification:
- Minimum of 2 years of experience in an agency setting, preferably in roles such as Creative Planner or Strategic Planner (e-commerce client exposure is a plus)
- Ability to blend creativity with analytical skills to develop effective communication strategies
- Comfortable working in a fast-paced environment and flexible enough to deliver campaigns of varying scales within short lead times
- Ability to work independently and demonstrate strong self-motivation
Là doanh nghiệp có bề dày nhiều năm kinh nghiệm, Công Ty Quang Minh hoạt động thành công trong các lĩnh vực KẾT CẤU THÉP, THIẾT BỊ XÂY DỰNG, CÁC SẢN PHẨM INOX như:
- Sản xuất và cung cấp các thiết bị chuyên ngành xây dựng;
- Sản xuất và cung cấp các cấu kiện kim loại riêng lẻ và hàng loạt cho các dự án;
- Sản xuất và lắp dựng các kết cấu thép tại công trình;
- Sản xuất và lắp dựng kingpost;
- Sản xuất và cung cấp các kết cấu Inox;
Với hệ thống nhà xưởng được đầu tư hiện đại, hệ thống quản lý chất lượng theo tiêu chuẩn, đặc biệt là nguồn nhân lực tập hợp những kỹ sư giàu kinh nghiệm trong thực tiễn thiết kế, thi công, giám sát; cùng với đội ngũ công nhân được trang bị máy móc, thiết bị tiên tiến phục vụ sản xuất, thi công hoàn chỉnh, chúng tôi luôn tự tin đáp ứng cho tất cả Quý Khách hàng về tiến độ, chất lượng và giá thành một cách tối ưu nhất.
Kể từ khi thực hiện bước chuyển mình lớn sang lĩnh vực cơ khí xây dựng, Công ty Quang Minh đã tạo lòng tin và hợp tác cùng các công ty và tập đoàn xây dựng lớn trong nước như: Coteccons, Ricons, Unicons, BM Windows, Hòa Bình, An Phong… Chúng tôi được đánh giá là nhà thầu cơ khí xây dựng cung cấp sản phẩm có chất lượng vượt trội, mẫu mã đẹp, lắp dựng và bàn giao công trình đúng tiến độ. Chất lượng sản phẩm và sự hài lòng của khách hàng là mục tiêu để chúng tôi không ngừng phấn đấu và hoàn thiện, trở thành đối tác tin cậy của nhiều công ty và tập đoàn đứng đầu trong ngành.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
- Khởi nghiệp từ những năm 90
- Để kiện toàn hơn về bộ máy tổ chức tới năm 2002 Công Ty TNHH Thiết Bị Máy QUANG MINH chính thức được thành lập tại Huyện Bình Chánh.
Mission
Với đối tác:
- Cam kết xây dựng quan hệ hợp tác chiến lược với các Công ty lớn: Unicons, Ricons, Newtecons, BM Windows, Coteccons, An Phong,…
- Mở rộng phạm vi hợp tác với các công ty xây dựng, chủ đầu tư, nhà thầu thi công trên khắp cả nước.
Với xã hội:
Gắn kết lợi ích của doanh nghiệp với lợi ích chung của xã hội và góp phần bảo vệ môi trường phát triển bền vững.