Role Overview:
In this role, you will be responsible for supplying growth in key markets per our strategy. You will focus on growing Gohub's market presence and strategy in your assigned market and vesting partners, converting leads, and acquiring, and maintaining strategic partner relationship management. You will develop localized strategies to develop partnerships in the newly tapped markets, working with the Growth, Product, and Operations teams.
At the end of the day, you will be accountable for the revenue targets of Gohub through the partnerships and B2B channels of these markets. You will identify new global business opportunities, build partnerships, and manage a BD/B2B sales team to ultimately drive revenue growth.
Key Responsibilities:
- Strategic Partnership Development:
- Identify, evaluate, and establish global strategic partnerships in the travel industry, including travel agencies, airlines, hotels, and tourism boards.
- Develop and maintain strong relationships with existing and potential partners to drive mutual growth and success.
- Market Expansion:
- Conduct market research to identify new business opportunities and stay informed about industry trends and competitive landscape.
- Develop and implement strategies to enter new markets and expand our customer base.
- Sales and Revenue Growth:
- Drive revenue growth by identifying and pursuing new sales opportunities.
- Collaborate with the growth team to develop and execute effective marketing strategies and campaigns to fit with promoting Gohub brand and presence in the targeted market
- Close deals with travel partners to drive sales for new markets.
- Proposal and Contract Management:
- Prepare and present compelling business proposals, presentations, and contract negotiations.
- Ensure all agreements and contracts comply with company policies and legal requirements.
- Relationship Management:
- Build and maintain strong relationships with key stakeholders, including clients, partners, and industry influencers.
- Act as a primary point of contact for partners, addressing any issues and ensuring high levels of satisfaction.
- Cross-Functional Collaboration:
- Work closely with marketing, product, and customer success teams to align business development efforts with overall company objectives.
- Provide insights and feedback to internal teams to drive product improvements and enhance customer experiences.
Qualifications:
- Bachelor's degree in Business, Marketing, or a related field.
- 5+ years of experience in business development, sales, or a related role, globally preferably in the travel industry.
- Proven track record of establishing and managing strategic partnerships and driving revenue growth.
- Extensive network and strong relationships within the travel industry.
- Excellent negotiation, communication, and presentation skills.
- Strong analytical skills with the ability to identify and capitalize on business opportunities.
- Ability to work independently and collaboratively in a fast-paced, dynamic environment.
- Results-oriented mindset with a focus on achieving and exceeding targets.
HBLAB (Hedspi Brothers Lab) được thành lập vào tháng 5/2015 bởi 5 thành viên xuất thân từ khoa Hedspi của trường ĐH Bách Khoa HN. Trải qua 5 năm, từ số lượng thành viên khiêm tốn lúc đầu, đến nay HBLAB đã đạt tới gần 200 nhân viên HBLAB là 1 trong số ít những công ty Việt Nam theo đuổi triết lí Omotenashi của Nhật Bản – luôn tận tâm, tinh tế, coi trọng khách hàng còn hơn cả “Thượng đế”. Giờ đây chúng tôi đang nỗ lực để Omotenashi không chỉ còn là mục tiêu hướng đến trong công việc, mà còn là cách toàn bộ thành viên ứng xử hàng ngày với nhau và mọi người.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2015
Mission
- “Không ngừng học tập và phát triển” – đó là cách mà HBLAB đã từng bước lớn mạnh trong 8 năm qua. Chúng tôi tự hào mang lại môi trường mở, chào đón tất cả những ý tưởng táo bạo, những quyết tâm muốn phát triển và chinh phục thị trường Nhật Bản cũng như Quốc tế. Bạn sẽ tham gia với chúng tôi chứ?
- Với tinh thần Omotenashi và Kodawari, HBLAB cung cấp tới khách hàng những dịch vụ theo tiêu chuẩn Nhật Bản, định hướng xây dựng doanh nghiệp luôn hết mình cống hiến cho sự phát triển của hai nước Việt – Nhật.
- Trở thành một tổ chức với 1000 người vào năm 2024, cung cấp giải pháp chuyển đổi số có chất lượng cho khách hàng.
- Mang lại hạnh phúc cho toàn thể nhân viên, đem đến dịch vụ tốt nhất cho khách hàng, nâng tầm chất lượng dịch vụ CNTT tại Việt Nam.
Review HBLAB Việt Nam
Không có leader kỹ thuật cứng do dự án nhỏ với nhiều ngôn ngữ khác nhau, nếu mới ra trường nên chủ động trao đổi lẫn nhau để tìm giải pháp.(rv)
Đúng như chữ Brother trong tên, văn hoá ở đây rất thân thiện, mọi người support nhau rất tốt, không đấu đá bè phái gì cả, Manager vs PM cũng dễ tính, xin phát là đc remote vs log OT(rv)
Chế độ, phúc lợi tốt. Tuy nhiên, khi có dự án thì OT hơi nhiều, áp lực nên cần cải thiện(rv)