Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
JOB DESCRIPTIONS:
Participating in researching, conducting customer surveys and collecting data.
Analyzing customer trends and behaviors.
Generating innovative ideas to enhance customer experiences.
Conducting market research to understand customer needs and expectations.
Performing other tasks as being assigned
BENEFITS:
Providing allowance (negotiable), assessment support and confirmation stamp.
Comprehensive training and development with dedicated mentorship from experienced managers and leaders.
Hands-on experience in real-world projects related to customer experience (CX) and e-commerce.
Opportunity to become an official employee/ collaborator for the company.
Working in a top tier Vietnamese retail and pharma company environment (FPT Digital Retail Joint Stock Company, FPT Long Chau Pharma Joint Stock Company).
Expanding your network with managers, executives and leading experts in related fields.
Yêu Cầu Công Việc
Final-year student or recent graduate from FTU, IU, HCMUS, HSU, FPTU, etc.
Minimum GPA of 7.0/10 or 3.0/4.0.
Preferred majors: E-commerce, International Business, Information Technology with a clear career orientation and a strong desire to work in the healthcare industry (pharmacies, vaccines, etc.).
Good at communicating and presenting in English, including ability to read and write research papers.
Prioritize internship experience in similar roles at large companies.
General knowledge of E-commerce and Economics.
Experience in business case competitions, e-commerce projects, or relevant clubs/research at universities or companies.
Proactive, creative, and eager to learn.
Required documents when applying: Cover letter, CV/ Resume, Portfolio (optional).
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
HNC Quốc tế là công ty con thuộc tập đoàn HNC Group thành lập năm 2001
* Các đối tác chiến lược:
- Năm 2007: Thành lập HNC Quốc tế.
- Năm 2007: Ký hợp tác chiến lược với OCS/ANA của Nhật Bản.
- Năm 2007: Ký hợp tác chiến lược với City Link/ Malaysia.
- Năm 2013: Ký hợp tác chiến lược với SF Express của Trung Quốc.
- Năm 2015: Ký hợp tác chiến lược với Hanjin của Hàn Quốc.
* Năng lực thông quan:
- HNC có giấy phép thông quan theo thông tư 100/2010/TT - BTC về chuyển phát nhanh qua đường hàng không.
- HNC có giấy phép thông quan theo thông tư 36/2011/TT - BTC quy định thủ tục hải quan đối với hàng hóa xuất khẩu, nhập khẩu, quá cảnh gửi qua dịch vụ chuyển phát nhanh đường bộ.
- HNC có giấy phép thông quan theo thông tư 36/2011/TT - BTC quy định thủ tục hải quan đối với hàng hóa xuất khẩu, nhập khẩu, quá cảnh gửi qua dịch vụ chuyển phát nhanh đường bộ.
* Định hướng phát triển:
- Mở rộng mạng lưới toàn quốc để thu gom hàng hóa đi quốc tế.
- Mở chi nhánh ra nước ngoài: Mỹ, EU, Hàn Quốc, Nhật Bản, Hongkong, Singapore, Trung Quốc,Thái Lan, Đài Loan...
- Cung cấp dịch vụ: Chuyển phát nhanh hàng hóa, logistics, warehouse, e-commerce, thông quan.
- Xây dựng đội ngũ nhân sự làm việc chuyên nghiệp, có người nước ngoài làm việc trực tiếp.
- Tạo phúc lợi, chính sách hướng đến nâng cao đời sống người lao động.