- Opportunity to take on international assignments or roles with a global focus|The attractive compensation package & comprehensive benefits of the market.
Global leading multinational company
Job Description
Portfolio Planning: Collaborate with the Category Management team to build a long-term portfolio strategy
Cycle plan implementation
- Build Annual Campaign brief & plan
- Evaluate Campaign Performance using data-driven strategies and propose actions for improvement.
- Collaborate with the Consumer activation team to define Consumer Activation strategy in line with brand strategy
- Ultimately accountable for the execution of NPI (including approval for Barrel Proof, PQS..)
- Collaborate with Trade to design consumer and retailer-centric programs to maximize the potential growth of NPIs.
Productivity: Drive Productivity and Optimization Agenda for product portfolio in collaboration with cross-function (Supply chain, Trade…)
Budget Management: Overseeing budget Planning and management
The Successful Applicant
- University graduate with solid academic results, preferably in Marketing management
- Minimum 8 years experience in Brand Marketing / Trade Marketing in a sizeable FMCG company (preferably an MNC) in senior managerial roles
- Previous experience in Consumer Goods would be a big plus
- Proficiency in interacting with a global team
- Strong interpersonal skills, team player, attention to detail, commitment to data excellence, agility, and autonomy
- Deep, strategic understanding of market dynamics, economic indicators, and global trends
- Master stakeholder management, with a nuanced understanding of complex stakeholder landscapes and strategic relationship building
- Expertly navigates complex operational challenges, using strategic and innovative approaches (e.g. automation & machine learning, etc.) to maintain and enhance efficiency
- Able to Proactively monitor competitors, and build models to forecast future market and category scenarios
- Implemented a structured mentorship program within the team, resulting in an improvement in team members' skill proficiency, both functional and leadership aspects.
- The attractive compensation package & comprehensive benefits of the market.
- Global leading multinational company
- Opportunity to take on international assignments or roles with a global focus
Quote job ref: JN-032024-6369539
Công ty Cổ phần HTC Viễn thông Quốc tế (HTC – ITC) là một trong những nhà cung cấp dịch vụ viễn thông cố định, di động, internet, VOIP, điện thoại đường dài trong nước và quốc tế.
Với đội ngũ 350+ nhân sự ưu tú đang phục vụ 15.000+ Khách hàng trải dài trên khắp Việt Nam. Cùng hạ tầng và cơ sở vật chất được đầu tư bài bản theo tiêu chuẩn Quốc tế. Chúng tôi tự hào là Doanh nghiệp hàng đầu về dịch vụ Viên thông.
Trải qua gần 20 năm phát triển HTC-ITC luôn nằm trong Top những Doanh nghiệp dẫn đầu về dịch vụ viễn thông. Chúng tôi luôn phục vụ với phương châm:”Khách hàng là số một”. Vậy nên chúng tôi ứng dụng công nghệ mới nhất đồng thời cam kết đem đến chất lượng dịch vụ tốt nhất cho Khách hàng.
Với sứ mệnh tiên phong đưa dịch vụ tốt nhất đến với những Khách hàng trong và ngoài nước, HTC-ITC sẽ luôn cố gắng và lắng nghe để có thể đáp ứng được các nhu cầu của Khách hàng.