Mô tả công việc
Actively seeking new customers, production lines, ... that have need using Keyence's automation products.
Based on company's customers data, making phone calls to understand customer's problems and setting appointments.
Collaborate with Technical Team to demostrate products directly at customer's site or at technology exhibition.
Make quotation, negotiate and sign contract.
Offering after-sales support services.
Yêu cầu công việc
Excellent commands of English.
Strong Computing Skills: Word, Excel, PowerPoint, Outlook and Internet.
Pro-active, positive, earnest, high communication skills & Can-do attitude.
Please submit your English resumes with photo enclosed.
Quyền lợi được hưởng
14 months' salary, salary review twice per year.
Social insurance based on 100% basic salary, health insurance, yearly medical check.
Other benefits: laptop & PC, smart phone, private car and driver, company trip, Tet gifts, ...
Công ty CP INNO hiện là một trong những công ty tư vấn thiết kế có quy mô lớn và phát triển mạnh ở Việt Nam, với gần 300 cán bộ nhân viên (ở công ty mẹ tại Hà Nội và chi nhánh miền nam tại TP. HCM), công ty đã và đang thực hiện thiết kế những công trình có quy mô lớn và mức độ phức tạp như DOJI Hải Phòng, F1 Hà Nội, Vinhomes Ocean Park, Vinwonder Phú Quốc, Landmark 81, Techno Park Tower, Landmark 55, ... Chúng tôi cũng là đối tác của các tập đoàn, công ty đầu tư BĐS hàng đầu Việt Nam như Vingroup, FLC, Sun Group, BRG, DOJI, Geleximco, Bitexco, T&T, DIC, Đất Xanh ...
INNO cũng là một trong những đơn vị có văn hóa doanh nghiệp đặc sắc, có chiến lược hướng đến phát triển con người; có các hoạt động nghiên cứu và ứng dụng khoa học, công nghệ trong sản xuất; là công ty tư vấn tư nhân đầu tiên thành lập chi hội KTS và có số lượng hội viên viên đông đảo.