Việc làm INSMART

Cập nhật 29/12/2024 15:35
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ Phần Insmart
Customer Experience Specialist
INSMART 1.3★
13 đánh giá 14 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 23/06/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

I/ INTRODUCTION

LitGroup takes great pride in being a reputable and professional data solution provider catering to the needs of e-commerce businesses. We aim to offer our valued customers the utmost quality and security data processing experience. Established in 2011, LitGroup holds ownership of 3 brands: LitExtension, LitCommerce, and Litos. We’re supporting more than 200 e-commerce platforms in over 80 countries worldwide, garnering a remarkable customer satisfaction rate of over 90%.

To expand our service offering globally, we are actively seeking talents with a sense of responsibility, trustworthiness, optimism, and a passion for continuous learning. If you’re searching for a company with a professional environment and ample development opportunities, LitGroup is the perfect fit for you. 

We are currently in the process of recruiting a Customer Success Executive - level Senior. For additional information, please refer to the details provided below.

Working time: From Monday to Saturday Morning

Working location: 10th Lilama Office Building, no.56 To Huu Street, Trung Van ward, Nam Tu Liem district, Hanoi.

Please visit us:

  • Website: litcommerce.com / litextension.com / litos.io
  • Fanpage: LitGroup Careers

II/ RESPONSIBILITIES

  • Manage and operate CX mapping:
  • Customer Experience Mapping Development: Build a CX Mapping and establish service standards to enhance customer experience across touchpoints;
  • CX Mapping Operations: Train the CX mapping mindset for the key stakeholders, and assess the effectiveness of CX mapping;
  • Solution Provision and Experience Enhancement: Identify and implement targeted solutions to continually elevate customer experience quality.
  • Handle customer issues;
  • Provide customer insight and up-sales consulting to stakeholders.

III/ REQUIREMENTS

  • Graduated from FTU, NEU, or related universities;
  • Having 3+ years of experience in relevant roles, with expertise in building and managing CX Mapping;
  • Proficient English: 6.0 IELTS or equivalent;
  • Strong customer service knowledge;
  • Strong Communication, Training, Analytical, and Problem-solving skills;
  • Ability to work independently;
  • Experience working at a tech company with international clients and with a SaaS model is a plus.

IV/ BENEFITS

  • Basic Salary: 15.000.000 - 25.000.000 VND/month.
  • 13th-month salary, bonus on 30/04-01/05, 02/09, project…
  • Team-building activity, Holiday trips, Regular bonding, Tea breaks.
  • Competency assessment every 6 months, with a clear career advancement path.
  • An innovative and diverse working environment, with respect and support from colleagues and management.

V/ HOW TO APPLY?

  • Candidates interested in this vacancy please send an updated resume to the email address: [email protected].
  • Hotline: 034 846 8866 (Ms Dung).


Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 25, tòa nhà Trung tâm Thương mại và dịch vụ Ngọc Khánh, - Phường Ngọc Khánh - Quận Ba Đình - Hà Nội.

INSMART là một doanh nghiệp liên doanh được thành lập từ năm 2010 theo Bộ Luật Đầu Tư Nước Ngoài Việt Nam, giữa các cổ đông Malaysia và Việt Nam, chuyên cung cấp các dịch vụ liên quan tới bảo hiểm và chăm sóc sức khỏe. Các lĩnh vực chuyên môn của chúng tôi:

Dịch vụ quản lý và giải quyết bồi thường bảo hiểm sức khỏe (TPA)

Quản lý quyền lợi nhân viên (EBA)

Giải pháp quản lý Bảo hiểm

Quản lý sức khỏe & chăm sóc (HWA)

Đại lý bảo hiểm

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2010

Mission

  • Phương châm hoạt động:Luôn luôn giữ lại những giá trị tinh thần xưa cũ, những giá trị làm nên nền tảng bản sắc văn hóa cái đẹp của con người Việt, ngôi nhà Việt nhưng cũng không quên hòa nhập cùng hướng theo sự đổi mới, sang trọng, đẳng cấp và tinh tế trên thị trường Quốc tế. Mang đến một sự hòa quyện đầy tinh hoa hoàn hảo cả về phần chất lẫn phần thần cho sắc thái ngôi nhà Việt. Mang đến mọi sự tươi mới và tốt lành nhất cho 


Review INSMART

1.3
13 review

30/12/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Công ty ép nhân viên làm vô lý, không theo hợp đồng (RV)

27/11/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Bắt đi làm t7 nhưng không được nhận lương OT

04/01/2024
PHP Developer tại Hồ Chí Minh

Công ty chỗ làm đẹp nhưng phải kiêm nhiều vị trí (ID)

Những nghề phổ biến tại INSMART

Bạn làm việc tại INSMART? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo INSMART

INSMART

Click để đánh giá