- Assigned to support in two or three functional areas during training period.
- Assist in day-to-day HR operations, such as maintaining employee records, preparing documentation, and coordinating HR activities.
- Assist in organizing and maintaining digital and physical HR files, ensuring confidentiality and proper documentation
- Provide support in employee engagement surveys, gathering responses, and preparing initial analysis.
- Collect, organize, and analyze HR data (such as employee attendance, performance metrics, and engagement scores) to assist in developing reports for management.
- Prepare visual reports and dashboards using Excel or similar tools to summarize key HR metrics and trends.
- Assist in tracking HR projects and initiatives, providing regular updates and analysis to measure effectiveness.
- Contribute to the digitalization of HR processes by using online platforms and tools (such as Canva, Trello, and other collaborative applications).
- Support the implementation and management of digital tools that improve HR efficiencies, such as document management, employee engagement apps, and scheduling software.
- Project Management – Participate in team projects that address strategic initiatives as directed by the HR Manager.
- Adhere to all safety and health rules and regulations associated with this position and as directed by supervisor.
- Comply and follow all procedures within the company security policy.
- May perform other duties and responsibilities as assigned.
- University graduate, major in HR/ Business/ Media/English Language is preferable
- Agile and confident to engage across all HR sections and all levels of the business
- Analytical skills with the ability to capture and interpret relevant data for the business.
- Ability to work independently, take initiative, pay attention to details, and demonstrate accuracy
- Good problem-solving skills, can work under high pressure, be ready to take challenges
- Proficient in written and verbal communication skills in Vietnamese and English
- Ability to read and interpret documents such as safety rules, operating and maintenance instructions and procedure manuals.
- Ability to effectively present information and respond to questions from groups of managers, clients, customers, and the general public.
- Ability to define problems, collect data, establish facts, and draw valid conclusions.
- Willing to learn and engage in ad hoc projects when required
- Ability in design tools such as Canva or similar applications.
- Ability to use graphic design tools and video making is a plus
- Strong Microsoft Office skills, particularly in Excel for data analysis and reporting is a plus
INSMART là một doanh nghiệp liên doanh được thành lập từ năm 2010 theo Bộ Luật Đầu Tư Nước Ngoài Việt Nam, giữa các cổ đông Malaysia và Việt Nam, chuyên cung cấp các dịch vụ liên quan tới bảo hiểm và chăm sóc sức khỏe. Các lĩnh vực chuyên môn của chúng tôi:
Dịch vụ quản lý và giải quyết bồi thường bảo hiểm sức khỏe (TPA)
Quản lý quyền lợi nhân viên (EBA)
Giải pháp quản lý Bảo hiểm
Quản lý sức khỏe & chăm sóc (HWA)
Đại lý bảo hiểm
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2010
Mission
-
Phương châm hoạt động:Luôn luôn giữ lại những giá trị tinh thần xưa cũ, những giá trị làm nên nền tảng bản sắc văn hóa cái đẹp của con người Việt, ngôi nhà Việt nhưng cũng không quên hòa nhập cùng hướng theo sự đổi mới, sang trọng, đẳng cấp và tinh tế trên thị trường Quốc tế. Mang đến một sự hòa quyện đầy tinh hoa hoàn hảo cả về phần chất lẫn phần thần cho sắc thái ngôi nhà Việt. Mang đến mọi sự tươi mới và tốt lành nhất cho
Review INSMART
Công ty ép nhân viên làm vô lý, không theo hợp đồng (RV)
Bắt đi làm t7 nhưng không được nhận lương OT
Công ty chỗ làm đẹp nhưng phải kiêm nhiều vị trí (ID)