Mô tả công việc
As an Accountant cum HR Specialist, you will be responsible for managing the financial transactions and bookkeeping activities as well as calculate the payroll for company. Your duties will include:
• Make timesheets according to the regulations of the enterprise.
• Monitor and ensure that the timekeeping of employees is carried out fully and accurately.
• Periodically calculate salaries for groups of employees based on timesheets, bonuses, allowances and deductions according to regulations of enterprises (Personal Income Tax, Social Insurance,)
• Include the spreadsheet of salary advances in the month in the final salary table to calculate the actual salary received for employees. (if any)
• Update new income calculation parameters when employees are promoted – salary increases.
• Manage non-salary incomes for personal income tax finalization.
• Implement the payment of salaries to employees periodically.
• Making periodic personal income tax finalization reports. Make social insurance report forms. Making periodic reports on salaries, social insurance, health insurance; trade union funds are the responsibility of salary accountants.
• Input
• Making weekly, monthly payroll report as per manager request.
• Record/enter the invoice for the purchase of goods and related documents.
• Issue sales VAT invoices.
• Making the receipts, cash, and bank receipts.
• Tracking inventory of goods.
• Declare taxes and prepare the financial statements.
• Other tasks will be assigned by the direct manager.
Yêu cầu công việc
• 5-10 years experience
• Graduated in Accounting/Audit/Financial
• Strong computer skills such as typing, system and software knowledge.
• Accurate data entry skills with great mindfulness
• Excellent communication skills, both verbal and written, to communicate with employees regarding their issues and concerns.
• Sound decision-making skills.
• Ability to multitask in a stressful environment with specific deadlines.
• Ability to work independently in a time-sensitive environment.
• Proficiency in English is a plus
Quyền lợi được hưởng
Chăm sóc sức khoẻ
Cơ hội du lịch
Công ty Cổ phần Khang Minh được thành lập theo giấy phép kinh doanh số 0103003839 do Sở kế hoạch và đầu tư Hà Nội cấp ngày 12/03/2004. Trụ sở của chúng tôi tại P107 nhà I2, Tập thể Phương Mai, phường Phương Mai, quận Đống Đa, TP. Hà Nội và văn phòng giao dịch ở Số 05 ngõ 7 phố Phương Liệt, phường Phương Liệt, quận Thanh Xuân, TP. Hà Nội.
Hiện nay chúng tôi có gần 200 công nhân tại Hà Nội.
Khang Minh.,JSC. là công ty Việt Nam tiên phong trong việc nâng cao dịch vụ làm sạch và làm vệ sinh của mình cho các khách hàng bằng việc liên tục cập nhật những kỹ thuật, trang thiết bị mới. Bên cạnh đó, việc tìm hiểu những kiến thức liên quan tới các dịch vụ khác của toà nhà (bảo vệ, bảo trì kỹ thuật) đã giúp chúng tôi có thể tiếp tục thoả mãn hơn những nhu cầu khách hàng.