Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
This position reports to Plant Director.
The Plant Administrative Assistant coordinates closely with Plant Director for administrative, office, visitor and expatriate processes. An administrative assistant must be able to handle multiple tasks under minimal supervision to support the following goals:
- On-time delivery of finished goods
- High quality products
- Cost competitiveness.
Key Responsibilities:
- Communicate and update subordinates on new administrative policies, rules, and regulations to ensure understanding and compliance.
- Prepare reimbursement and liquidation forms, ensuring all supporting documents and receipts are included.
- Route documents for signatures as required.
- Assist in organizing plant-wide activities and meetings, both in-house and off-site.
- Document plant activities through photography and update relevant photos in the plant.
- Manage the Plant Head's appointments, travel schedules, and booking arrangements efficiently and timely.
- Assist with booking airline tickets, transportation, and hotel accommodations for plant personnel on official business trips.
- Prepare itineraries for plant visitors.
- Prepare daily, monthly, and quarterly performance reports as requested by the Plant Director.
- Prepare and publish the monthly Plant calendar.
- Monitor and post names of birthday celebrants monthly using available mechanisms.
- Draft internal and external memos and correspondence as required by the Plant Director.
- Assist in translating training documents into Vietnamese or English.
- Act as a receptionist for the plant as needed.
- Assist HR with fingerprint scan registration for plant personnel.
- Assist HR with issuing employee codes for casual personnel.
- Support plant clinic operations and employee health programs.
- Assist with the Job Recognition Program requirements.
- Support the Operational Excellence program, including the 6S program, Strategic Planning, OE Boot Camp, etc.
- Perform other clerical and documentation tasks as assigned.
Yêu Cầu Công Việc
- University/ College graduate.
- Residence address in Binh Duong.
- Experience as a personal assistant is preferred.
- Good communication in spoken and written English.
- Good communication and interpersonal skills.
- Strong team-building abilities.
- Problem-solving skills.
- Negotiation skills.
- Effective time management.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Khang Minh được thành lập theo giấy phép kinh doanh số 0103003839 do Sở kế hoạch và đầu tư Hà Nội cấp ngày 12/03/2004. Trụ sở của chúng tôi tại P107 nhà I2, Tập thể Phương Mai, phường Phương Mai, quận Đống Đa, TP. Hà Nội và văn phòng giao dịch ở Số 05 ngõ 7 phố Phương Liệt, phường Phương Liệt, quận Thanh Xuân, TP. Hà Nội.
Hiện nay chúng tôi có gần 200 công nhân tại Hà Nội.
Khang Minh.,JSC. là công ty Việt Nam tiên phong trong việc nâng cao dịch vụ làm sạch và làm vệ sinh của mình cho các khách hàng bằng việc liên tục cập nhật những kỹ thuật, trang thiết bị mới. Bên cạnh đó, việc tìm hiểu những kiến thức liên quan tới các dịch vụ khác của toà nhà (bảo vệ, bảo trì kỹ thuật) đã giúp chúng tôi có thể tiếp tục thoả mãn hơn những nhu cầu khách hàng.