Mô tả công việc
- Advise and develop a system of policies, regulations and rules related to the model, organizational structure, activities, and human resource management for the whole system as assigned.
- Participate in the development of headcount planning for the whole system.
- Participate in annual HR costs for the whole system.
- Participate in the decentralization development of operation scale for business units.
- Participate in the development of annual network management policy.
- Participate in development of performance management services - KPIs (instructions, forms, evaluation scales).
- Participate in the development of salary and bonus policies in accordance with strategies, positions, titles, and business development programs from time to time.
- Update policies and regulations related to HR works.
- Participate in the implementation and management of HR policies after promulgation.
- Implement, guide to measure KPIs for Head Office units, business units, employees and summarize reports on evaluation results.
- Implement, monitor and manage the decentralization of the operation scale for units
- Support and guide, answer questions of the unit in the implementation of policies, regulations and rules related to human resources.
- Participate in other HR projects of IVB
- Collect feedback from units and propose solutions/improvements to meet quality & efficiency requirements in HR policy development at IVB.
- Periodic and ad hoc reports as required.
- Perform other duties as assigned by the Board of Management.
- Male with Bachelor’ s degree and above in major of Economic, Finance, Banking, Human resource management or equivalent
- Have knowledge of labor code, social/ health insurance.
- Having Problem solving and decision-making skills, presentation skills, communication skills
- Experience: At least 02 years of experience in developing policies/ regimes (wage, attendance checking,
Yêu cầu công việc
- Male with Bachelor’ s degree and above in major of Economic, Finance, Banking, Human resource management or equivalent
- Have knowledge of labor code, social/ health insurance.
- Having Problem solving and decision-making skills, presentation skills, communication skills
- Experience: At least 02 years of experience in developing policies/ regimes (wage, attendance checking, benefits for employees)
- English: TOEIC 600 or equivalent. Preferable for proficient English
Công ty Cổ phần Khang Minh được thành lập theo giấy phép kinh doanh số 0103003839 do Sở kế hoạch và đầu tư Hà Nội cấp ngày 12/03/2004. Trụ sở của chúng tôi tại P107 nhà I2, Tập thể Phương Mai, phường Phương Mai, quận Đống Đa, TP. Hà Nội và văn phòng giao dịch ở Số 05 ngõ 7 phố Phương Liệt, phường Phương Liệt, quận Thanh Xuân, TP. Hà Nội.
Hiện nay chúng tôi có gần 200 công nhân tại Hà Nội.
Khang Minh.,JSC. là công ty Việt Nam tiên phong trong việc nâng cao dịch vụ làm sạch và làm vệ sinh của mình cho các khách hàng bằng việc liên tục cập nhật những kỹ thuật, trang thiết bị mới. Bên cạnh đó, việc tìm hiểu những kiến thức liên quan tới các dịch vụ khác của toà nhà (bảo vệ, bảo trì kỹ thuật) đã giúp chúng tôi có thể tiếp tục thoả mãn hơn những nhu cầu khách hàng.