Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Customer Insight Analysis:
- Conduct in-depth research on the behaviors, needs, and trends of priority customers through online surveys, customer data, and market research.
- Propose strategies to develop services and products that cater to the needs of high-net-worth customer segments.
- Multi-channel Customer Communication:
- Develop and execute multi-channel communication plans, including direct marketing (traditional and digital), direct sales channels, cross-platform advertising, and press releases, tailored to specific priority customer programs.
- Collaborate with relevant departments to create content and visuals that resonate with the priority customer segment, implement and monitor performance, report results, and propose improvement solutions.
- Manage and control brand image through direct content, mobile banking apps, websites, branch networks, and nationwide Priority Customer Centers.
- Digitalization of Priority Customer Services:
- Develop and implement a digital customer journey for banking services to enhance the priority customer experience through various transaction and online communication channels.
- Propose improvements to the customer experience and digital solutions to enhance service quality.
- Customer Experience Management at Events:
- Develop customer experience scenarios for offline and online events.
- Implement plans to internal units and oversee the execution of customer care activities before, during, and after events.
- Annual Priority Customer Care Programs:
- Develop a budget plan, ideate activities, and determine annual priority customer gifts.
- Implement and control the quality of program activities.
- Conduct customer experience surveys and evaluate implementation results.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's degree in Marketing, Business Administration, Finance, or related fields.
- At least 3-5 years of experience in banking, digital marketing, or high-net-worth customer management.
- Experience in implementing digital marketing campaigns and managing high-net-worth customer segments.
- Skills in market analysis, customer insight, and strategy development.
- In-depth understanding of digital trends in the finance and banking industry.
- Excellent communication, self-learning, project management, and teamwork skill
Benefits:
- Competitive salary
- 13th month salary, year-end bonus… (following Bank‘s policy)
- 16 annual leave days.
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Là nhà phát triển đô thị hàng đầu với nhiều dự án từ biệt thự, nhà phố, căn hộ đến resort, khách sạn nghỉ dưỡng cao cấp... KIẾN Á tự hào kiến tạo những công trình có phong cách kiến trúc ấn tượng xứng tầm châu Á, không chỉ khách hàng đón nhận nhiệt tình mà còn được các chuyên gia bất động sản quốc tế đánh giá cao. Trên chặng đường phát triển của mình, KIẾN Á luôn kiên trì theo đuổi xây dựng các giá trị thương hiệu để trở thành Nhà kiến tạo đô thị bền vững, lấy cộng đồng làm trung tâm, hòa hợp với thiên nhiên và không ngừng đổi mới.
Tâm huyết của KIẾN Á là xây dựng những công trình đẹp, góp phần kiến tạo nên những cộng đồng văn minh, hiện đại. “Khi phát triển bất kỳ dự án nào, KIẾN Á luôn tính toán cực kỳ cẩn trọng, ưu tiên chất lượng sống của chủ nhân lên hàng đầu với phương châm “lấy khách hàng làm trung tâm”, đóng góp cho cộng đồng những giá trị tốt đẹp nhất”, TS. HUỲNH BÁ LÂN, Chủ tịch HĐQT KIẾN Á, cho biết.