Chi tiết công việc
- Morning shift: 07:00 - 15:00
- Afternoon shift: 15:00 - 23:00
- Working schedule according to company arrangements
- Average working time 46.5 hours/week
- 2 days off/ week, 1 weekday and 1 weekend off.
- Support partners to handle order problems;
- Support customers using English, Korean and Vietnamese;
- Receive, investigate and resolve customer inquiries and complaints;
- Coordinate with departments in the company to support and solve customer problems, and improve the company's services;
- Manage and maintain customer information database;
- Other tasks as assigned by the manager.
- We only accept the CVs in English;
- English equivalent to Toeic 700-750, or IELTS 6.0-6.5 (fluent communication);
- Korean equivalent to Topik 3 (basic communication);
- Have a personal laptop;
- Good communication, self-discipline and responsibility for work;
- No experience is required, having experience is a plus;
- Age: Prefer under 25.
- Can work from home
- Attractive salary, bonus
- 13th month salary, annual salary review
- Monthly and quarterly gifts, team building activities...
- Vouchers on Capichi App for employees
- Social & medical insurance in line with Vietnamese Labor Law
- Young, dynamic environment, agile mindset, product ownership mindset
- A multicultural working environment
Là nhà phát triển đô thị hàng đầu với nhiều dự án từ biệt thự, nhà phố, căn hộ đến resort, khách sạn nghỉ dưỡng cao cấp... KIẾN Á tự hào kiến tạo những công trình có phong cách kiến trúc ấn tượng xứng tầm châu Á, không chỉ khách hàng đón nhận nhiệt tình mà còn được các chuyên gia bất động sản quốc tế đánh giá cao. Trên chặng đường phát triển của mình, KIẾN Á luôn kiên trì theo đuổi xây dựng các giá trị thương hiệu để trở thành Nhà kiến tạo đô thị bền vững, lấy cộng đồng làm trung tâm, hòa hợp với thiên nhiên và không ngừng đổi mới.
Tâm huyết của KIẾN Á là xây dựng những công trình đẹp, góp phần kiến tạo nên những cộng đồng văn minh, hiện đại. “Khi phát triển bất kỳ dự án nào, KIẾN Á luôn tính toán cực kỳ cẩn trọng, ưu tiên chất lượng sống của chủ nhân lên hàng đầu với phương châm “lấy khách hàng làm trung tâm”, đóng góp cho cộng đồng những giá trị tốt đẹp nhất”, TS. HUỲNH BÁ LÂN, Chủ tịch HĐQT KIẾN Á, cho biết.