Việc làm MEDSI JSC

Cập nhật 08/11/2024 23:14
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần MEDSI
Senior Brand Manager - Nutrition
MEDSI JSC
94 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 16/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Working Location: Ho Chi Minh

Report to: Nutrition VN Lead

Responsibilities

  • Manage and monitor business performance of Knorr Ready to Eat end to end P&L, brand health, consumer and retail data analysis
  • Lead overall brand campaigns and innovations in drive business growth
  • Lead external agencies in creating new campaigns and activations and deployment mixes and campaigns
  • Brand plan & A&P budget management
  • Lead on-going analysis and review of consumer, category, channel/customer and competitive information as part of a situation assessment on brand performance and identify growth opportunity.
  • Lead the development of local marketing mix (Proposition, Product, Pack, Price, Place and Promotion)
  • Sales and Operations Planning (S&OP) process from activity and demand planning to sales monitoring and analysis
  • Responsible for launch and network management (innovation, relaunch product, market development and saving project), building launch plans, customer sell-in and legal & regulatory issues and managing brand budget.
  • Builds productive working relationship with cross functionals: sales team, trade marketing team, CMI, regional category team, finance, and supply chain to manage brand’s day to day operations, and external partners and agencies.
  • Deliver market- and customer-knowledge driven input into innovation platform projects and brand planning to ensure requirements of group of brands will be met in the future
  • Responsible for launch/ re-launch management; building plans and channel strategies (promotions, media and POS), Customer sell-in and legal & regulatory issues.
  • Develop & lead implementation of activation platforms and ideas based on the brand vision plan working with communication teams and agencies (PR, BTL ...)
  • Lead the monitoring and reviewing of effectiveness of innovation and renovation programme to inform future plans. Ensure continued focus on and support of innovation platforms once launched.

Requirements

  • At least 4 years of experience in brand/product management/marketing (FMCG).
  • Experience in Food and Beverage category is a plus
  • Knowledge on communication development, and media planning process, public relations, and e-commerce
  • Good with numbers (sales analysis, knowledge of P&L, budgeting) and has experience in strategy development
  • Experience in managing relationships with a variety of stakeholders – both internal and external partners
  • Experience in leading an internal cross functional task force and working with external agencies
  • An excellent English language communicator with senior stakeholders and peers (conversational and presentational)
  • Strong project management and problem-solving skills
  • Ability to work and multitask in a fast-paced environment.

Unilever is an organisation committed to equity, inclusion and diversity to drive our business results and create a better future, every day, for our diverse employees, global consumers, partners, and communities. We believe a diverse workforce allows us to match our growth ambitions and drive inclusion across the business. At Unilever we are interested in every individual bringing their ‘Whole Self’ to work and this includes you! Thus if you require any support or access requirements, we encourage you to advise us at the time of your application so that we can support you through your recruitment journey.
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
75 Nguyễn Quý Đức, Phường An Phú, Thành phố Thủ Đức, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Công ty Cổ phần MEDSI chuyên phân phối Th.uốc, thực phẩm chức năng, m.ỹ phẩm, thiết bị và vật tư y tế, sản phẩm chăm sóc gia đình,….từ các Nhà sản xuất đạt tiêu chuẩn GMP-EU, GMP-WHO,…nổi tiếng trong và ngoài nước.
Giá trị của MEDSI không nằm ở tài sản mà là ở những giá trị con người. Từng cá nhân đều mang một màu sắc, một nét văn hóa riêng, nhưng tựu trung lại đều luôn đồng lòng, phát huy 05 giá trị cơ bản: Uy tín - Sáng tạo - Hợp tác - Kỷ luật - Thực thi
Uy tín - Thái độ, hành vi và hiệu quả tạo giá trị
Sáng tạo - Nghĩ khác, làm mới tạo sự khác biệt
Hợp tác - Tôn trọng, hỗ trợ, chia sẻ cùng phát triển
Kỷ luật - Cam kết hành động, nhất quán trong thực thi
Thực thi - Chuyển hoá kiến thức, kỹ năng thành hiệu quả

Những nghề phổ biến tại MEDSI JSC

Bạn làm việc tại MEDSI JSC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo MEDSI JSC

MEDSI JSC

Click để đánh giá