Việc làm MIRABO

Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Mirabo
Senior Account Manager
MIRABO
18 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 10
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 10
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 03/01/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/10/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Bình Thạnh

Chi tiết công việc

A. OVERVIEW OF THE ROLE:

The Senior Account Manager role is responsible for successful delivery from project commencement to project completion, through the Initiating, planning, execution, monitoring and control and closing phases.

B. ROLE AND RESPONSIBILITIES:

1. Planning (30%):

- Preparing, presenting, and selling strategies, communication plans, creative concepts and execution plans to clients.

- Being capable to allocate the budget effectively, judge the quotations and add value to the daily job to control the strategic direction, communication plan, creative concept and execution plan to client.

- Evaluating ideas in the internal review sessions.

2. Project Management (20%):

- Creating and managing project timing and budgets with all relevant department personnel: Operation Department, Creative Department, Production Department.

- Successfully lead team to run and manage the projects on day to day basic to deliver project quality, good profit, and client satisfaction.

- Managing and checking creative work, production output, testing,…

- Troubleshooting problems and work with relevant people to address these issues.

- Preparing and submitting estimated cost to Account Director.

- Coordinating budget processes with Finance Dept., Operation Dept.

- Managing P&L as approved by Account Director.

- Verifying and proposing recommendations for Cost Estimate, Expense, Contract,…

- Evaluating performance after projects.

- Being responsible for the team’s KPIs (Billing and Profit).

3. Show Development (10%):

- Guiding the team to develop storyboards of performances, video clips, visuals following the show contents.

- Working with suppliers of production, LED screens, AV system, stage effects, Choreographer, Visual designers, Audio producers... to develop event concept and bring it to the real show on stage.

- Reviewing all final results and suggest improvements if required.

4. Client Management (20%):

- Being the main daily contact for assigned accounts and projects.

- Earning the trust of clients by delivering dedicated, attentive services.

- Negotiating with clients and internal teams for maintaining the consistency of approved proposal.

- Annual survey to optimize the Client’s satisfaction.

5. People management (20%):

- Leading, inspiring and driving the team to achieve the objectives (billing, profit, client building, people development and process improvement).

- Developing the team by coaching and training team member to improve skills.

- Building the teamwork spirit; making evaluations of performance of the staff.

- Contributing in working process improvement (internal, inter-companies, external).

YÊU CẦU CÔNG VIỆC
A. QUALIFICATION & EXPERIENCES:

- Bachelor’s degree.

- At least 3-year experience in the same position in the service industry.

- Experience across various marketing disciplines, e.g. events, activation, sales promotion, digital is an advantage.

- Solid working experience in one of leading below the line agencies.

B. SKILLS:

1. Soft skills:

- Good time management and organizational skills.

- A positive and strong leader.

- Excellent troubleshooting and solution-finding skills in terms of staff and projects.

- Aesthetic, adaptable, tenacious, systematic, innovative and insightful.

2. Competency skills:

- Strong understanding of customer and market dynamic requirements.

- Good written skill, particularly in relation to proposals and presentation.

- Good English in verbal and written communication.

- Proven track record of delivery on projects in terms of time, budget, and other client KPIs.

- Passionate and driven in everything you do, and filtering that approach through the teams and the organization as a whole.
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
số 292 Tây Sơn, Phường Trung Liệt, Quận Đống Đa, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Là một start-up trong lĩnh vực IT, nghiên cứu và phát triển các công nghệ mới như AR, VR, MR có khả năng phát triển mạnh mẽ trong 2-10 năm tới.

Với sứ mệnh: Live tech for life. Chúng tôi mong muốn áp dụng những công nghệ mới nhất để nó hữu ích cho cuộc sống.

Các lĩnh vực chúng tôi đang triển khai cho khách đều là áp dụng công nghệ vào giáo dục, nghiên cứu y học và đào tạo training nghiệp vụ cho các công ty công nghiệp số một Nhật về cơ khí, oto.

Thế mạnh của công ty nằm ở kỹ thuật nên vào đây bạn được phát triển và trao cơ hội nhiều.

Đội ngũ nhân viên Mirabo đều là những nhân sự có trình độ chuyên môn cao, luôn làm việc với tất cả sự nhiệt huyết và sức sáng tạo của tuổi trẻ đã xây dựng nên 1 văn hoá vô cùng trẻ trung và năng động. Đến với Mirabo, bạn sẽ được trải nghiệm môi trường tuyệt vời, với chế độ đãi ngộ xứng đáng và đạt được thành công vượt mong đợi!

Chính sách bảo hiểm

  • Hưởng đầy đủ các chế độ bảo hiểm theo Luật lao động Việt Nam và theo quy định của công ty

Các hoạt động ngoại khóa

  • Các hoạt động teambuilding hàng tháng, hàng quý, hàng năm,…

Lịch sử thành lập

  • Ngày thành lập 10/10/2018

Mission

Chúng tôi đặt mục tiêu trở thành một công ty hướng tới tương lai áp dụng những công nghệ tiên tiến.

Live Tech For Life

Những nghề phổ biến tại MIRABO

Bạn làm việc tại MIRABO? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo MIRABO

MIRABO

Click để đánh giá