Mô tả công việc
We are looking for a qualified and talented person to fill in the above-mentioned position with work details as follows:
Accountable for the the effective and efficient daily operations of the Front Desk and Lobby areas.
1. Supervise and monitor all front office operations.
2. Responsible in the setting up of the Front Office Manager’s Log Book, follow –up Book and Diary and to report all unusual events to the Operation Manager.
3. To ensure there is close co-ordination with all sections of the Front Office and all departments of the company.
4. Responsible in the handling of the Emergency Key and the Master Key.
5. To carry out all emergency procedures and to co-ordinate closely with the Security Department.
6. To improve on guest service standards.
7. Responsible for the arrival and departure arrangement and handling of all long staying and VIP guests.
8. To monitor closely guest’s room folio high balance daily to prevent losses by the company.
9. To maintain strict control on the operations of the computer systems and peripherals.
10. To perform any other duties as required by the Operations Manager or the Management.
11. On–job-training or /and organize monthly training for staff on specific areas need to be improved.
12. Perform as “Manager on Duty” when assigned.
13. The employee must be in line with ISO 14000.
Quyền lợi được hưởng
Besides basic salary, candidate will be eligible for more benefits as below :
- Monthly service charge (after probation)
- Meal allowance and monthly travel allowance
- Health care Insurance (company paid all the cost)
- Participating job training , skill training and company staff activities.
- Full Insurance policy per current labor law.
- Other benefits per Vietnam labor law.
Yêu cầu công việc
Qualifications: Degree in hotel management.
Experience: At least 5 years relevant experience in the hospitality industry (with 2 years in managerial position).
Core competencies: Must be PC knowledgeable as well as Fidelio. (skills, knowledge) Possess Public Relations, negotiation, and presentation skills. Must be customer oriented and able to train, instruct and lead a team of Front Office staff.
Personal Attributes: Possess good communication and human relation skills. Pleasant personality and service oriented attitude. Able to work well under pressure and possess problem solving skills.
Yêu cầu hồ sơ
Please send your resume though Hoteljob.vn.
Please help note that the application with no response received within 3 weeks in considered as there is no vacancy at The Ascott currently matching with your profile. However, we will keep your resume in our database and may consider for other suitable opening positions in future.
Từ những ngày thành lập với 11 nhân viên, Thành An Long Biên chủ yếu kinh doanh xe ô tô đã qua sử dụng với doanh số đạt 200 - 300 xe/ năm. Sau 2 năm hoạt động, Ban lãnh đạo Công ty nhận thấy nhu cầu mua xe ô tô tại thị trường Hà Nội ngày càng lớn và xu hướng sử dụng ô tô cho mục đích cá nhân, gia đình và kinh doanh dịch vụ vận chuyển là một cơ hội lớn đối với sự phát triển của công ty. Để xây dựng công ty ngày một lớn mạnh và có tiềm lực về cả tài chính và con người, Thành An Long Biên đã dần phát triển theo hướng xây dựng văn hóa doanh nghiệp với môi trường chuyên nghiệp, nhân sự có trình độ cao và bắt đầu bước sang ngành kinh doanh xe mới.
Hyundai Lê Văn Lương chính là minh chứng cho sự phát triển đột phá của Thành An Long Biên, từ những ngày đầu năm 2016 khởi đầu kinh doanh xe ô tô mới của hãng Hyundai, sau 8 tháng hoạt động Công ty đã chính thức trở thành Đại lý 3S của Tập đoàn Hyundai Thành Công.
Luôn đề cao chất lượng và uy tín trong hoạt động, Thành An Long Biên với thương hiệu Hyundai Lê Văn Lương càng ngày càng được nhiều khách hàng tin tưởng và lựa chọn, không chỉ phát triển hệ theo chiều sâu từ phân phối xe ô tô Hyundai tới bảo hành sửa chữa và phụ tùng thay thế chính hãng Thành An Long Biên cũng không ngừng mở rộng khu vực hoạt động ở Hà Nội và các tỉnh lân cận như Hưng Yên, Lạng Sơn, Tuyên Quang và Thanh Hóa
Lấy sự hài lòng của khách hàng và uy tín chất lượng làm kim chỉ nam cho mọi hoạt động chính là yếu tố then chốt làm nên sự phát triển của Thành An Long Biên.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2013
Mission
- Khẳng định giá trị và đẳng cấp của thương hiệu Công ty, phát triển theo xu thế hội nhập, bền vững, hiệu quả doanh nghiệp gắn liền với các giá trị văn hóa, lợi ích của cộng đồng.