Việc làm Công ty Cổ phần One Capital Hospitality

Cập nhật 02/11/2024 14:15
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần One Capital Hospitality
Executive Lounge Supervisor
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 14/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 16/11/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Cầu Giấy - Hà Nội

Mô tả công việc

Business Performance

• Assist Food and Beverage Manager in planning for restaurant budget and review forecast on revenue and expenditure on monthly basic

• Analyze and submit month-end reports and identify deviation from business plan goals

• Participate in Department’s management meetings to review progress towards achievement of business plan goals and develop the annual business plan related for the outlet

• Implement and maintain control measures to ensure that food & beverage costs of the Outlet, productivity, labour costs and operating supply costs for the outlet is in line with budget

Executive Lounge Operation

• Conduct departmental daily briefings to ensure that all pertinent information is well received by team members

• Supervise team members to ensure that all tasks assigned/required in the outlet are carried out on time and according to instruction and departmental standards

• Build a good relationship with guests or regular patrons. Try to remember individual patron’s names and their preferences to extend a personalized service

• Handle guests’ complaints and comments tactfully and efficiently

• Handle all administration work pertaining to cashier/bar operation requirement and company’s policies

• Check the supply of equipment/stock level and ensure that there is no shortage of items which have impact on the operation and guests

• Check the outlet/back of the house cleanliness to ensure that it is in compliant with F&B sanitation and hygiene rules and regulations

• Maintain complete knowledge of all food & beverage services, contents & preparation methods, outlets and hotel services/features

• Ensure that health, safety and security procedures are in place in the outlet

• Attend all briefings, meetings and trainings as assigned by management

• Perform proper handover and communication to the next shift

• Assist other food & beverage outlets with their operations during peak times or when required

Team Management

• Identify and develop team members with potential

• Conduct performance review with the team

• Constantly monitor team members’ appearance, attitude and degree of professionalism

• Develop, conduct maintain all staff training programs for team members, focusing on their development needs, providing them with new skills to meet the changing needs of the business

Quyền lợi được hưởng

  • Attractive salary and 100% service charge during probation period
  • Social insurance, health insurance and other benefits
  • Uniforms, laundry, free shift meals
  • Opportunities to grow within our property and across the world

Yêu cầu công việc

Knowledge and Experience

• Must possess at least Bachelor’s Degree/ Post Graduate Diploma/Professional Degree in Food & Beverage Services Management or equivalent.

• Additional certification(s) in Food & Beverage will be an advantage

• Good reading, writing and oral proficiency in English language

• Ability to speak other languages and basic understanding of local languages will be an advantage

• Minimum 2 years of relevant experience in a similar capacity

• Good working knowledge of MS Excel, Word, & PowerPoint

• High degree of professionalism with sound human resources management and business acumen capabilities

• Preferably specialized in Food/ Beverage/ Restaurant service or equivalent.

Competencies

• Strong leadership, interpersonal and training skills

• Good communication and customer contact skills

• Service oriented with an eye for details

• Ability to work well in stressful & high-pressure situations

• A team player & builder

• A motivator & self-starter

• Well-presented and professionally groomed at all times

Yêu cầu hồ sơ

Please send your CV to Talent and Culture Department!

Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần One Capital Hospitality
Công ty Cổ phần One Capital Hospitality Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 23, tòa nhà Leadvisors Tower, 643 Phạm Văn Đồng, phường Cổ Nhuế 1, quận Bắc Từ Liêm, Hà Nội.

Thành lập từ ngày 24/07/2006, Công ty CP One Capital Hospitality – OCH Corporation trải qua 15 năm không ngừng nỗ lực phát triển, nâng cấp và hoàn thiện. Kết hợp hài hòa bản sắc thương hiệu và tinh hoa văn hóa dân tộc, OCH Corporation đã tạo nên những dấu ấn đặc biệt trong các lĩnh vực Kinh doanh thực phẩm; Bất động sản nghỉ dưỡng, Quản lý khách sạn, Đầu tư tài chính cùng các dịch vụ liên quan…

 

Giá trị của OCH là nơi gìn giữ và phát triển những thương hiệu nổi tiếng: Đó là các thương hiệu ẩm thực lâu đời của 2 miền Nam Bắc: Bánh Givral (niềm tự hào hơn 70 năm của người Sài Gòn) và Kem Tràng Tiền (hương vị người Hà Nội). Đó là chuỗi khách sạn đẳng cấp tiêu chuẩn 4- 5* quốc tế như Khách sạn StarCity Nha Trang, Khách sạn Sunrise Beach Hotel & Resort Nha Trang… Trong tương lai, OCH sẽ tiếp tục đầu tư và phát triển thông qua việc mở rộng quy mô, nâng cao chất lượng để lan tỏa tinh hoa ẩm thực Việt đến khắp mọi miền Tổ quốc.

Những nghề phổ biến tại Công ty Cổ phần One Capital Hospitality

Bạn làm việc tại Công ty Cổ phần One Capital Hospitality? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty Cổ phần One Capital Hospitality

Công ty Cổ phần One Capital Hospitality

Click để đánh giá