Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Lead, plan, and execute social media communication all channels (Facebook, Instagram, Groups, email marketing) and marketing initiatives to ensure consistent brand messaging and image targeting key segments.
- Analyze data and assess the strengths and weaknesses of partner management. Collaborate to develop solutions that enhance performance.
- Work closely with agencies and communication support teams (Advertising, Market Research, PR, etc.) to deliver cohesive brand experiences across all touchpoints.
- Coordinate with the Brand team to design and implement marketing promotions and activations aimed at driving sales and increasing brand awareness.
- Partner with various functions (Brand, Operations, Supply Chain, Finance, Product, Admin, etc.) to support ongoing projects, competitive analysis, budget management, and media planning.
- Develop and coordinate product shoots aligned with seasonal themes and marketing objectives.
- Monitor, track, and report on events, promotions, and campaigns to evaluate effectiveness and inform future strategies.
- Track and report on advertising and promotional spending on a monthly basis.
Yêu Cầu Công Việc
· Bachelor’s degree in Marketing, Business Administration or related field.
· Knowledge of Luxury/fashion/Cosmetic/Retail is a plus.
· At least 2 years of experience working in marketing role.
· Strong reporting skills.
· Pro-active, adaptive, and good follow-through
· Positive attitude, result-oriented, resourceful, innovative
· Good command of English in writing & speaking
· Has experience in opening new stores activities and activation
· Competent in office computer skills
· Highly committed, passionate, well organized, pro-active, honest, integrity, detailed, persevere and diligent
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Thành lập từ ngày 24/07/2006, Công ty CP One Capital Hospitality – OCH Corporation trải qua 15 năm không ngừng nỗ lực phát triển, nâng cấp và hoàn thiện. Kết hợp hài hòa bản sắc thương hiệu và tinh hoa văn hóa dân tộc, OCH Corporation đã tạo nên những dấu ấn đặc biệt trong các lĩnh vực Kinh doanh thực phẩm; Bất động sản nghỉ dưỡng, Quản lý khách sạn, Đầu tư tài chính cùng các dịch vụ liên quan…
Giá trị của OCH là nơi gìn giữ và phát triển những thương hiệu nổi tiếng: Đó là các thương hiệu ẩm thực lâu đời của 2 miền Nam Bắc: Bánh Givral (niềm tự hào hơn 70 năm của người Sài Gòn) và Kem Tràng Tiền (hương vị người Hà Nội). Đó là chuỗi khách sạn đẳng cấp tiêu chuẩn 4- 5* quốc tế như Khách sạn StarCity Nha Trang, Khách sạn Sunrise Beach Hotel & Resort Nha Trang… Trong tương lai, OCH sẽ tiếp tục đầu tư và phát triển thông qua việc mở rộng quy mô, nâng cao chất lượng để lan tỏa tinh hoa ẩm thực Việt đến khắp mọi miền Tổ quốc.