Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Review, compile & evaluate monthly forecast submission from heads of channel, trade & marketing, and submission of consolidated commercial business forecast to various department ie planner & finance (Cambodia, Taiwan & other domestic Market)
2. Prepare various analysis report include commercial PL by channels, regions & brand (Cambodia, Taiwan & other domestic Market)
3. Review, monitor & tracking of trade & marketing expense, including accruals & actual payment management to avoid surprises in under or over-accruals (Cambodia, Taiwan & other domestic Market)
4. Conduct in-depth portfolio assessments to set brand objectives, identify price realization gaps, highlight white spaces and ensure price-pack execution to support the brand and portfolio strategy
5. Optimize channel-customer / pack mix to accelerate profitable growth for Taisun and customers
6. Evaluate consumer promotional strategies including alignment with brand objectives, promotional responsiveness as well as ROI profile. Recommend an optimal promotion strategy.
7. Identify conclusions through in-depth analysis, using financial tools/frameworks and methodologies which will be developed over time for this role
8. Develop methodologies in order to perform financial analyses and scenario development that will be the base for portfolio pricing simulations and white space launches
9. Collaborate and act as a crucial link between the Marketing, Customer and Finance teams throughout the NRM process to ensure strategy alignment and execution
Working conditions:
- Workplace: 08 Phan Dinh Giot, Ward 2, Tan Binh dist., HCMC.
- Working hour: 08:30 - 18:00 (Monday - Friday)
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's or Master’s degree in Finance
- 3+ years of experience in Financial planning, or FP&A; Experience in FMGC Company will be priority
- Good Microsoft Skill (office, Excel) and good adaptability to the new software
- Ready for Business Trip when needed
- Dynamic, honest, Logic thinking & Strong analytical skills
- Good problem solving & Communication Skill
- Be fluent in English.
*** Benefits:
- Annual bonus (avg. 1.2 month);
- Annual health insurance: First beneficiary (employees) and 1 contingent payees (relative);
- Anual Performance bonus;
- Labor day bonus;
- Mid-Autumn bonus;
- Absenteeism bonus;
- Reward for Outstanding employee/dept;
- Insurance pay on total salary;
- Free products;
- Marital/Funeral/Sickness support;
- Touring trip/Touring fee;
- Birthday gift;
- Int'l Women day's gift;
- Vietnamese women day's gift;
- Year-end gift;
- No interest loan for emergent needs;
- Training on the job.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Thành lập từ ngày 24/07/2006, Công ty CP One Capital Hospitality – OCH Corporation trải qua 15 năm không ngừng nỗ lực phát triển, nâng cấp và hoàn thiện. Kết hợp hài hòa bản sắc thương hiệu và tinh hoa văn hóa dân tộc, OCH Corporation đã tạo nên những dấu ấn đặc biệt trong các lĩnh vực Kinh doanh thực phẩm; Bất động sản nghỉ dưỡng, Quản lý khách sạn, Đầu tư tài chính cùng các dịch vụ liên quan…
Giá trị của OCH là nơi gìn giữ và phát triển những thương hiệu nổi tiếng: Đó là các thương hiệu ẩm thực lâu đời của 2 miền Nam Bắc: Bánh Givral (niềm tự hào hơn 70 năm của người Sài Gòn) và Kem Tràng Tiền (hương vị người Hà Nội). Đó là chuỗi khách sạn đẳng cấp tiêu chuẩn 4- 5* quốc tế như Khách sạn StarCity Nha Trang, Khách sạn Sunrise Beach Hotel & Resort Nha Trang… Trong tương lai, OCH sẽ tiếp tục đầu tư và phát triển thông qua việc mở rộng quy mô, nâng cao chất lượng để lan tỏa tinh hoa ẩm thực Việt đến khắp mọi miền Tổ quốc.