Company Description
Kleen-Pak Industries (Viet Nam) is a leading wet wipes manufacturer headquartered in Singapore with a strong focus on personal care and baby products. Our commitment to quality and innovation has made us a trusted brand in Vietnam, enhancing the health and well-being of families across the country. As we continue to expand our product range and market presence through Bello, Champs, Kleen-Up and Best Friends, we are looking for a dynamic and experienced Brand and Trade Marketing Executive to join our team in Ho Chi Minh, lead our marketing efforts and grow our B2C brands.
Role Description
• Market Research: Keep constant tabs on competitors and what campaigns are relevant to our target audience.
• Brand Promotion: Create and implement online and offline marketing campaigns, advertising, and promotional activities to increase brand awareness and drive sales.
• Trade Marketing: Collaborate with the sales team to develop and execute effective trade marketing programs, including trade promotions, in-store displays, and merchandising strategies to boost product sales.
• Graphic Design: Create visually compelling marketing materials, including graphic design, and execute marketing campaigns designed to elevate brand awareness and drive online and offline sales.
• Data Analysis: Analyze marketing data and performance metrics to assess the effectiveness of campaigns and make data-driven decisions for future marketing initiatives.
Qualifications
•Bachelor's degree in marketing or related field.
• Professional fluency in English.
• 2 years of brand and trade marketing experience in the FMCG industry, particularly in personal care and baby product categories.
• Strong knowledge of the industry, market trends, and consumer behavior.
• Experience in using marketing and design tools, creativity and innovation in developing marketing campaigns.
• Strong knowledge of social media eg. FB, IG, Tiktok, Zalo. Please include links to social media pages you used to manage. • Advertisement buying experience.
• Proficiency in data analysis and marketing analytics tools.
• Project and budget management skills for effective planning and execution.
Được thành lập vào năm 2006, trải qua 10 năm không ngừng nỗ lực và cải tiến, từ một xưởng gia công đồng nhỏ Công ty Cổ phần Ống đồng Toàn Phát đã chuyển mình trở thành Nhà Máy sản xuất ống đồng hàng đầu tại Việt Nam. Với định hướng không ngừng nâng tầm chất lượng sản phẩm và dịch vụ, thương hiệu ống đồng Toàn Phát và ống đồng Ruby Copper đã đạt được niềm tin của khách hàng và trở thành đối tác tin cậy của nhiều doanh nghiệp trên thế giới.
Danh tiếng của Ống đồng Toàn Phát được xây dựng trên chất lượng, cam kết mà chúng tôi dành cho khách hàng. Các sản phẩm của Toàn Phát, bao gồm Ống đồng điều hòa, Ống đồng công nghiệp, Ống đồng LWC, Ống đồng thẳng và Ống đồng bọc bảo ôn được sản xuất trên dây chuyền hiện đại, tân tiến và sự kiểm tra chất lượng nghiêm ngặt. Với định hướng phát triển bền vững, Toàn Phát không ngừng nỗ lực học hỏi, đầu tư thiết bị nhằm nâng cao chất lượng, phù hợp với tiêu chuẩn quốc tế và đáp ứng được những yêu cầu của khách hàng. Kể từ năm 2009 tới nay, Toàn Phát đạt được hàng loạt chứng chỉ quốc tế về Ống đồng, bao gồm tiêu chuẩn JIS H3300:2006 (Nhật Bản), ASTM B68, ASTM B280 (Hoa Kỳ), AZ/NZS 1571 (Australia). Cùng với chất lượng nâng cao, Toàn Phát ngày càng mở rộng thị trường trên thế giới với việc xuất khẩu tới hơn 20 quốc gia, trong đó có những thị trường khó tính như Hoa Kỳ, Australia hay Hàn Quốc.