Mô tả công việc
• Communicate with Product Team/Channel Head to understand Product Objectives/ Annual Key Priorities/ target customer performance by area.
• Proactively Translate customer insight aligned with performance database to address marketing program for customer segments including integrated marketing campaign, workshop & seminar, Key Account Training, and account-based marketing tactics targeting to upsell, cross-sell and customer engagement.
• Map out the journey of MT & Horeca Channel
• Collaborate with Sales, Digital Marketing and Technical Team to define new application concept & deliver concept into practical application on the market.
• Liaises with Channel Head to develop, in coordination with internal teams to tailor-made marketing program for Key Accounts.
• Design & execute Trade show and customer events of company.
Role Clarification
- Deep dive & Propose plan for ingredients occasion at MT & Horeca each Quater (20%): On-time and Customer's sales growth.
- Design action plan for customer growth/ consumption program driving sales target (30%): Achieved sales target and Incremental growth
- Supervise trade expense and allocate budget for each sector (5%): ROI and Achieve sales target and Organic incremental growth.
- Co-working with Sales and TAC to driving new concept into new trends on market (15%): On-time and Customer satisfaction and Customer's sales growth.
- Supervise Seminar/ Trade Show/KAM execution annually (20%): Customer & Partnership satisfaction and On-time
- Plan & held training class/ workshop at POS to increase interaction with small customers (10%): Achieved sales target on each class and No. of participants vs accrual and Sales growth by product trained.
Noted: total % time MUST 100%
Objective and Measurement Criteria - SMART principle.
Yêu cầu công việc
- At least 02 years working experience with the same position in F&B industry (experience in MT sales planning, trade marketing is an advantage)
- Strong analytical skills and business mindset
- Strong communication and influencing skills
- Creative and passionate, willing to take challenges
- Proactive, confident and able to work under high pressure
- Good negotiation and computer skills
Quyền lợi được hưởng
Bonus
13th Payment, Performance bonus
Training
Training opportunity abroad
Team activities
Team Building
Được thành lập vào năm 2006, trải qua 10 năm không ngừng nỗ lực và cải tiến, từ một xưởng gia công đồng nhỏ Công ty Cổ phần Ống đồng Toàn Phát đã chuyển mình trở thành Nhà Máy sản xuất ống đồng hàng đầu tại Việt Nam. Với định hướng không ngừng nâng tầm chất lượng sản phẩm và dịch vụ, thương hiệu ống đồng Toàn Phát và ống đồng Ruby Copper đã đạt được niềm tin của khách hàng và trở thành đối tác tin cậy của nhiều doanh nghiệp trên thế giới.
Danh tiếng của Ống đồng Toàn Phát được xây dựng trên chất lượng, cam kết mà chúng tôi dành cho khách hàng. Các sản phẩm của Toàn Phát, bao gồm Ống đồng điều hòa, Ống đồng công nghiệp, Ống đồng LWC, Ống đồng thẳng và Ống đồng bọc bảo ôn được sản xuất trên dây chuyền hiện đại, tân tiến và sự kiểm tra chất lượng nghiêm ngặt. Với định hướng phát triển bền vững, Toàn Phát không ngừng nỗ lực học hỏi, đầu tư thiết bị nhằm nâng cao chất lượng, phù hợp với tiêu chuẩn quốc tế và đáp ứng được những yêu cầu của khách hàng. Kể từ năm 2009 tới nay, Toàn Phát đạt được hàng loạt chứng chỉ quốc tế về Ống đồng, bao gồm tiêu chuẩn JIS H3300:2006 (Nhật Bản), ASTM B68, ASTM B280 (Hoa Kỳ), AZ/NZS 1571 (Australia). Cùng với chất lượng nâng cao, Toàn Phát ngày càng mở rộng thị trường trên thế giới với việc xuất khẩu tới hơn 20 quốc gia, trong đó có những thị trường khó tính như Hoa Kỳ, Australia hay Hàn Quốc.