What you will do
- Process Analysis, Design, and Improvement:
- Analyze current business processes to identify inefficiencies, bottlenecks, and opportunities for improvement.
- Design and optimize processes to enhance performance, reduce costs, improve quality, and ensure compliance with relevant regulations and standards.
- Lead continuous improvement initiatives and collaborate across departments to implement process changes and monitor results.
- Compliance and Regulatory Adherence:
- Ensure all business processes comply with relevant government regulations and international standards such as SOX and IFRS.
- Maintain up-to-date knowledge of changes in laws, regulations, and industry standards, and ensure that business processes are adapted accordingly.
- Support internal and external audit processes, and implement necessary process adjustments based on audit feedback to maintain a strong control environment.
- Stakeholder Management, Communication, and Change Management:
- Work closely with business leaders, department heads, and other stakeholders to understand process requirements and align process changes with organizational goals.
- Provide training and support to employees regarding new or modified processes, and using BMP templates and tools.
- Lead change management efforts to ensure the successful adoption of new processes, systems, or tools across teams, with a focus on compliance and audit controls.
- Data Analysis and Reporting:
- Collect, analyze, and interpret data to assess the effectiveness of processes and compliance with regulatory requirements.
- Provide regular reports to senior management, highlighting process performance metrics, compliance status, audit outcomes, and areas for improvement.
- At least 5 years of experience in leadership position. Proven as a seasoned Business Process Manager, Process Improvement Manager, or a similar role in Financial Services or Technology companie
- Bachelor degree in Finance or relevant field. Certified in process management methodologies (such as Six Sigma, Lean, CBPP…) and project management (PMP) is strongly preferred.
- Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to work with diverse teams and stakeholders.
- Passionate about productivity enhancement.
- Strong knowledge of process management methodologies such as Lean, Six Sigma, BPMN, or similar.
- Strong project management skills with the ability to manage multiple priorities simultaneously.
- PLUS – Experience with SOX compliance and leveraging technology in business process management.
TPS Software được thành lập năm 2016 với lĩnh vực kinh doanh chính là Gia công và xuất khẩu phần mềm. Được thành lập bởi đội ngũ nhiều kinh nghiệm, trong suốt 4 năm hoạt động, TPS không ngừng phát triển và luôn định hướng là một 1 đối tác đáng tin cậy. TPS luôn lấy chất lượng và uy tín làm kim chỉ nam trong các hoạt động kinh doanh của mình, 80% khách hàng là đối tác lâu dài của công ty với thời gian hợp tác trên 2 năm. Công ty không ngừng nâng cao chất lượng dịch vụ thông qua việc tối ưu hóa quy trình, bàn giao sản phẩm đúng hạn, cập nhật và tư vấn những công nghệ mới để đem đến giải pháp hoàn thiện nhất cho khách hàng. Bên cạnh đó, công ty luôn đáp ứng tối đa các yêu cầu về bảo mật thông tin theo đúng tiêu chuẩn ISO 27001:2013.
Review TPS Software
Công ty outsource nhỏ, chế động phúc lợi bình thường
Lương thấp, benefit cơ bản. Sinh viên vô làm trải nghiệm vài ba tháng thì được, gắn bó thì nên xem xét lại
Công ty gia đình, benefits thấp, môi trường làm việc stress và không thể có cơ hội phát triển