Mô tả công việc
Product environment, startup mindset
Open, dynamic, international working environment
Great package, 18 leave days, travel to Europe
The Job
SECUTIX is an industry-leading entertainment ticketing software. Our product is used by the largest sports clubs, live events, museums, and the greatest world sports tournaments. We are looking for a qualified Salesforce Developer to join our Customer Service team, whose mission is to contribute to maintaining and administering our Salesforce platform.
Your responsibilities
- Maintain and administer Salesforce instance, including user access to data, security settings, and application configuration
- Administer users' permissions on objects, fields, and reports.
- Troubleshoot any technical difficulties and resolve any issues.
- Manage the installation and maintenance of applications within Salesforce.
- Create customizations for use with Salesforce.
- Monitor system performance and identify issues.
- Provide support to users who need help using the platform respond promptly to requests for assistance and offer advice where appropriate.
- Contribute to document Salesforce platform (user guides, specifications, ...).
- Proven experience: [protected info] Platform, PAAS, SAAS
Your Skills and Experience
- Bachelor's degree in computer science, information technology, engineering, or related field.
- Salesforce Certified Administrator.
- Knowledgeable with 3+ years of relevant work experience in Salesforce platform administration
- 2+ years' experience with Salesforce Service Cloud (mandatory) and Salesforce Experience Cloud (advantaged)
- 1+ year experience with Salesforce Flow and other OOTB features
- Has the ability to work with end-users from non-tech departments like Sales, Service, Marketing
- Experience with technical and business documentation
- Strong analytical skills to investigate and correctly identify the root cause
- Good time management skills, able to identify and prioritize urgent/ critical requests
- Strong communication and presentation skills
- Demonstrates professionalism and confidence: dynamic thinker, proactive, can-do attitude, problem solver, and result-oriented.
- Has a customer-oriented mindset.
- Proficient in English is required.
- Eagerness to learn, develop, and get involved in a wide range of tasks.
Nice to have
- ITIL certification.
- Experienced in Data Studio / Tableau/ CRM Analytics
- Knowing French/German/ Spanish is a strong plus..
Why You'll Love Working Here
- Professional European-based company
- Attractive salary
- Performance bonus of up to 4 months' salary
- Opportunities for travel to Europe
- Hybrid home/office working model
- Flexible working time
- Structured training & development roadmap
- Good work-life balance
- Premium healthcare insurance
- Loyalty programs
- Well-being activities
- Annual company trips and team-building events
Yêu cầu công việc
Quyền lợi được hưởng
- Professional European-based company
- Attractive salary
- Performance bonus of up to 4 months' salary
- Opportunities for travel to Europe
- Hybrid home/office working model
- Flexible working time
- Structured training & development roadmap
- Good work-life balance
- Premium healthcare insurance
- Loyalty programs
- Well-being activities
- Annual company trips and team-building events
Công ty Cổ phần Phần mềm Viễn thông miền Nam (South Telecom) là một trong những doanh nghiệp hàng đầu về công nghệ VoIP và tiên phong trong các dịch vụ viễn thông theo mô hình TSI (Telecom Service Intergration), South Telecom đã và đang cung cấp nhiều dịch vụ như triển khai các kênh truyền (MPLS, P2P), kênh thuê riêng Internet (Internet Leasedline), hệ thống tổng đài VoIP gọi quốc tế và hệ thống tổng đài IPPBX, IP Contact Center, họp trực tuyến (web meeting).
Bên cạnh đó các dịch vụ như tích hợp hệ thống giải pháp CNTT,.cung cấp các thiết bị phần cứng (máy tính, IP Phone, thiết bị hội nghị …) cũng như các dịch vụ quản trị (Managed Service) cũng là một lĩnh vực kinh doanh quan trọng của South Telecom.
Trong những năm qua, phạm vi hoạt động của South Telecom không ngừng tăng lên và hướng đến mục tiêu trở thành nhà cung cấp các dịch vụ CNTT, viễn thông theo mô hình một cửa (One Stop Shop) hàng đầu Việt Nam. Khách hàng của South Telecom đa dạng trong các lĩnh vực tài chính, ngân hàng, chứng khoán, bảo hiểm, dịch vụ, giáo dục….
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2005
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,
Review Phần Mềm Viễn Thông Miền Nam
Rất hay có những party nhỏ. Làm thêm giờ được trả lương đúng quy định pháp luật. Vì môi trường quá thoải mái nên công việc đôi khi không hiệu quả.(rv)
Công ty rất đông nhân viên, văn phòng chật khá bí bách và trưa thì nhiều người không có chỗ nghỉ ngơi.(rv)
Lương không cao lắm, cũng không quá thấp (công ty thích tuyển fresher hơn là người có nhiều exp làm việc). Lương tăng định kỳ hàng năm khá ít theo một định mức sẳn có.(rv)