Mô tả công việc
Work collaboratively with other corporate oversight functions to identify and implement consistent and effective approaches to risk governance and control- based activities.
Maintain supporting program framework, charters, and processes.
Develop and implement processes to assess and monitor the effectiveness of IT procedures to ensure adherence to standards and policies as appropriate.
Execute and mature the IT Governance program in line with heightened standards and mandates.
Ensure visibility, escalation, and management of IT risks inherent in the delivery of technology services.
Maintain strong and effective working relationships with all areas of Risk Management.
Responsible for procedure governance and oversight.
Conduct gap analysis on new and emerging guidance and lead the IT organization in adoption.
Develop frameworks and processes to ensure that IT activities support enterprise business objectives within its established risk tolerance.
Lead and manage the establishment of strategic, operational, and technical decision- making processes required to ensure that IT services are aligned with the organization’s priorities and risk appetite.
Through analysis, advise on performance against established risk tolerance and performance objectives.
Monitor key performance and key risk indicators, and escalate breaches in triggers or limits.
Function as the single point of IT management contact for key elements such as enterprise IT policy governance, enterprise IT strategy, and IT risk acceptance.
Yêu cầu công việc
Superior communication, facilitation, and consensus- building skills.
Process design and analysis skills.
Knowledge of regulatory environments applicable to the non- profit/charity industry.
At least 5 years of relevant IT experience.
Degree in Computer Science, Information Technology...
Conceptual and practical thinking and implementation skills.
Enterprise IT Governance including knowledge of IT risk management and controls.
Strong problem- solving skills; comfortable tackling complex problems and breaking these down into manageable pieces.
Research, analysis and judgment skills.
Quyền lợi
Salary and rewards:
Internal discount policy of 30- 50%, internal sales events with a discount of up to 85%.
Competitive salary, bonus scheme in quarters and years.
The cap of the salary used for social insurance contribution is 100% (health insurance, accident insurance, social insurance, unemployment insurance).
Engagement events: Happy Friday, Happy Birthday, Mid- Autumn Festival, Merry Christmas, Year End Party, Team Building,...
Working in a friendly, youthful, dynamic environment:
Opportunity to work with famous managers in the fashion industry.
ACFC- Happy Place to Work, where the convergence of talents, unique personalities and energetic people.
Modern working space, fully equipped for work such as laptops, phones, calling software (3CX),...
Youthful and professional working environment.
Learning and Organization Development:
Joining the period training courses to upgrade knowledge, hard skills and soft skills.
Working with a team of leading experienced people in the Fashion Retail Industry.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-18 01:35:02
Công ty Cổ phần Phần mềm Viễn thông miền Nam (South Telecom) là một trong những doanh nghiệp hàng đầu về công nghệ VoIP và tiên phong trong các dịch vụ viễn thông theo mô hình TSI (Telecom Service Intergration), South Telecom đã và đang cung cấp nhiều dịch vụ như triển khai các kênh truyền (MPLS, P2P), kênh thuê riêng Internet (Internet Leasedline), hệ thống tổng đài VoIP gọi quốc tế và hệ thống tổng đài IPPBX, IP Contact Center, họp trực tuyến (web meeting).
Bên cạnh đó các dịch vụ như tích hợp hệ thống giải pháp CNTT,.cung cấp các thiết bị phần cứng (máy tính, IP Phone, thiết bị hội nghị …) cũng như các dịch vụ quản trị (Managed Service) cũng là một lĩnh vực kinh doanh quan trọng của South Telecom.
Trong những năm qua, phạm vi hoạt động của South Telecom không ngừng tăng lên và hướng đến mục tiêu trở thành nhà cung cấp các dịch vụ CNTT, viễn thông theo mô hình một cửa (One Stop Shop) hàng đầu Việt Nam. Khách hàng của South Telecom đa dạng trong các lĩnh vực tài chính, ngân hàng, chứng khoán, bảo hiểm, dịch vụ, giáo dục….
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2005
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,
Review Phần Mềm Viễn Thông Miền Nam
Rất hay có những party nhỏ. Làm thêm giờ được trả lương đúng quy định pháp luật. Vì môi trường quá thoải mái nên công việc đôi khi không hiệu quả.(rv)
Công ty rất đông nhân viên, văn phòng chật khá bí bách và trưa thì nhiều người không có chỗ nghỉ ngơi.(rv)
Lương không cao lắm, cũng không quá thấp (công ty thích tuyển fresher hơn là người có nhiều exp làm việc). Lương tăng định kỳ hàng năm khá ít theo một định mức sẳn có.(rv)