Chi tiết công việc
- Have a target to conduct prospects and follow to get enrollments.
- Other tasks assigned by Direct Supervisor
- Place phone calls to potential customers (Warm Leads) from our computerized directory using a script (with necessary adjustments) to ensure consistency of program
- Answer potential clients’ questions about E2 and our product offerings
- Be the necessary bridge between Marketing team and PC team on customer follow-up
- Communicate respectfully and politely with potential customers at all times
- Support in reminding guests to participate in E2’s upcoming events.
- Participate in organizing Marketing events.
- In charge of Admin tasks for PCs (Sales Admin).
- Completed or pursuing last year of undergraduate degree.
- Strong verbal and written communication skills in Vietnamese and English.
- Willingness to learn and open to feedback.
- Proactive, self-awareness, can-do attitude.
- Good communication skills.
- Strong commitment for at least 3 months.
- Computer literacy (Gmail, Google Spreadsheet, Excel).
- Competitive Salary
- Flexible working hours and location
- Company events: quarterly dinner, team lunch, etc.
- Substantial training for career development;
QD.Tek là một thành viên của nhóm Công ty Quang Dũng. Nhà phân phối giá trị gia tăng dẫn đầu về giải pháp tổng thể cho Hạ tầng truyền dẫn Cáp, Hạ tầng truyền dẫn Vô tuyến, Hạ tầng Viễn thông, Hệ thống Công nghệ thông tin, Hệ thống An ninh Vật lý và Hạ tầng Điện tại Việt Nam. Chúng tôi cung cấp các giải pháp công nghệ và cơ sở hạ tầng tối ưu – tất cả trong một nền tảng hoàn chỉnh để giúp khách hàng giảm thiểu chi phí đầu tư và đạt được mục tiêu kinh doanh.
Sứ mệnh & Mục tiêu Chiến lược:
- Giữ vững cam kết "Uy tín & Chất lượng"
- Tầm nhìn kinh doanh bền vững.
- Mang lại giá trị và lợi ích cho các Khách hàng, Đối tác, và Nhà sản xuất.
Gía trị cốt lõi: Trách nhiệm - Minh bạch - Kiên định - Đam mê - Hiệu quả
Triết lý kinh doanh:
- Chất lượng: Xây dựng mối quan hệ bền vững với Nhân viên, Khách hàng, Đối tác và Nhà SX bằng chất lượng của Công việc, Sản phẩm, Giải pháp, và Dịch vụ
- Uy tín: Duy trì sự trung thực và uy tín cao nhất trong mọi việc
- Công bằng: Đảm bảo công bằng đối với nhân viên, khách hàng, đối tác, và nhà sản xuất dựa trên nguyên tắc tín nhiệm, tôn trọng và tin tưởng