Việc làm POPS Worldwide

Cập nhật 10/10/2024 11:57
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Phong Phú Sắc Việt (POPS Worldwide)
Digital Engagement Specialist
POPS Worldwide 3.5★
15 đánh giá 12 việc làm 2 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 03/11/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Central Plaza, 17 Lê Duẩn, Bến Nghé, Quận 1, Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

About UOB
United Overseas Bank Limited (UOB) is a leading bank in Asia with a global network of more than 500 branches and offices in 19 countries and territories in Asia Pacific, Europe and North America. In Asia, we operate through our head office in Singapore and banking subsidiaries in China, Indonesia, Malaysia, Thailand and Vietnam, as well as branches and offices. Our history spans more than 80 years. Over this time, we have been guided by our values - Honorable, Enterprising, United and Committed. This means we always strive to do what is right, build for the future, work as one team and pursue long-term success. It is how we work, consistently, be it towards the company, our colleagues or our customers.
About the Department
We design and provide products and services that empower our customers to enjoy greater banking convenience while they extract more value from their money. In particular, we are focused on promoting and developing healthy saving and investment practices across generations.
Key Responsibilities:
Customer Engagement:
• Develop and execute digital engagement strategies to drive active usage of the TMRW app.
• Analyze customer behavior, preferences, and needs to tailor engagement campaigns.
• Collaborate with marketing, product, and customer experience teams to create seamless digital journeys.
Campaign Management:
• Plan and execute personalized engagement campaigns via in-app notifications, emails, and other digital channels.
• Track and optimize campaign performance based on data insights and KPIs.
• Create innovative and interactive ways to engage users across different touchpoints.
User Experience Optimization:
• Work closely with UX/UI teams to identify areas of improvement within the app to boost engagement.
• Use analytics tools to monitor customer interactions and gather insights for UX enhancements.
• Provide feedback and recommendations for continuous app improvement.
Data & Insights:
• Leverage analytics platforms and customer data to inform engagement strategies.
• Create reports on engagement performance, identifying areas of success and opportunities for optimization.
• Analyze VoC (Voice of Customer) and other research methods to improve user satisfaction and reduce churn.
Collaboration & Innovation:
• Collaborate with cross-functional teams including marketing, IT, and customer service to ensure alignment on digital engagement goals.
• Stay updated with digital banking trends, competitor offerings, and new technologies to propose innovative engagement methods.

Yêu cầu công việc

• Bachelor's degree in marketing, business, or a related field.
• 3-5 years of experience in digital engagement, customer experience, or related roles, preferably in digital banking or fintech.
• Strong understanding of digital platforms, especially mobile apps and customer journey mapping.
• Data-driven mindset with experience in using analytics tools
• Excellent communication skills and ability to collaborate effectively with different teams.
• Creativity and problem-solving skills to engage users in innovative way
Be a part of UOB Family
UOB is an equal opportunity employer. UOB does not discriminate on the basis of a candidate's age, race, gender, color, religion, sexual orientation, physical or mental disability, or other non-merit factors. All employment decisions at UOB are based on business needs, job requirements and qualifications. If you require any assistance or accommodations to be made for the recruitment process, please inform us when you submit your online application.
Apply now and make a difference.

Quyền lợi được hưởng

Thưởng
Performance Bonus, Annual Salary Review
Chăm sóc sức khoẻ
Healthcare Insurance Policy
Annual Health Check-Up Program
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Phong Phú Sắc Việt (POPS Worldwide)
POPS Worldwide Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
268 Tô Hiến Thành, Phường 15, Quận 10, Hồ Chí Minh, Việt Nam

POPS Worldwide tập trung vào phát triển và phân phối nội dung trên những nền tảng đa dạng bao gồm SmartTV, App Store, Google Play và Window Phone bao gồm các sản phẩm:
POPS Kids TV: Ứng dụng xem video giải trí và giáo dục hàng đầu dành cho trẻ em Việt Nam với nhiều tính năng quản lý thiết thực dành cho bố mẹ.
POPS TV: Kênh âm nhạc giải trí cho mọi nhà với hàng ngàn video đặc sắc thuộc nhiều thể loại giải trí như âm nhạc, hài kịch, ca cổ, chương trình truyền hình, tin tức giải trí Việt được thực hiện bởi các nghệ sĩ hot nhất hiện nay.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch
  • Team building
  • Nghệ thuật
  • Party

Lịch sử thành lập

  • 2016: Ra mắt văn phòng Hà Nội
  • 2010: Đạt Chứng nhận Top 100 Tech Start up company of Red Herring Asia
  • 2008: Thành lập Công ty

Review POPS Worldwide

3.5
15 review

22/10/2017
Content Writer tại Hồ Chí Minh

Không tốt

04/05/2017
Mobile Developer tại Hồ Chí Minh

Nơi làm việc tốt

14/11/2023
Quản lý kinh doanh/Business Development Manager tại Hồ Chí Minh

Khởi nghiệp tuyệt vời. Rất nhiều cơ hội nghề nghiệp.

Những nghề phổ biến tại POPS Worldwide

Bạn làm việc tại POPS Worldwide? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo POPS Worldwide

POPS Worldwide

Click để đánh giá